Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن شمسی‌پور روز یکشنبه در نشست تنظیم بازار این استان افزود: قیمت هر کیسه ۱۰ کیلویی برنج هندی در بازار ۲۵۰ هزار تومان است و برنج دولتی ۷۰ هزار تومان ارزان‌تر عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: این سهمیه در فروشگاه‌های بزرگ توزیع می‌شود و در شهرستان‌ها نیز فروشگاه‌های تعاونی مصرف، رفاه و تعاون روستایی عامل توزیع خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمسی‌پور تصریح کرد: از این میزان ۱۶۰ تن در شهرستان شهرکرد توزیع می‌شود و مابقی به نسبت جمعیت شهرستانی توزیع می‌شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مصرف ماهانه برنج در استان سه هزار تن است، اظهار داشت: این سهمیه یک هفتم مصرف ماهانه استان است.

شمسی‌پور از افزایش قیمت ۵۷ قلم کالا در استان در ماه اخیر خبر داد و گفت: این اقلام شامل کالاهای لوازم خانگی، لاستیک خودرو سواری، آهن آلات، روغن خوراکی، شیرخام، حبوبات، غلات، سیمان، برخی نهاده‌های دامی، برنج داخلی و هندی، میوه و سبزیجات، گوشت مرغ  و گوساله و بره زنده بود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۱۱ قلم شامل تخم‌مرغ، جو، ذرت خارجی، سیمان خاکستری، میلگرد، دستمال کاغذی و آب معدنی، کاهش قیمت داشته است و سه قلم کالا شامل روغن موتور، قند و شکر قیمت ثابتی داشته است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری برنج ستاد تنظیم بازار صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری برنج ستاد تنظیم بازار صمت چهارمحال وبختیاری برنج ستاد تنظیم بازار صمت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنج هندی عقب‌نشینی کرد

قیمت برنج هند به دلیل کاهش تقاضا به پایین‌ترین حد سه ماه اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، قیمت برنج هند با توجه به کاهش تقاضا و عرضه فراوان، به پایین‌ترین سطح خود در بیش از سه ماه گذشته رسید، در حالی که قیمت‌های تایلند تا حد زیادی ثابت ماند.

رقم برنج ۵ درصد شکسته هندی ۵۲۸ تا ۵۳۶ دلار آمریکا در هر تن قیمت‌گذاری شد که از ۵۳۸ دلار آمریکا تا ۵۴۶ دلار آمریکا کاهش یافته است. قیمت‌ها در ماه گذشته به رکورد ۵۶۰ دلار آمریکا رسید.

تقاضا از سوی کشورهای آسیایی و آفریقایی بسیار ضعیف است. برخی از صادرکنندگان عوارض کمتری برای صادرات می‌پردازند و برنج را با قیمت کمتری به خریداران خارجی عرضه می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، دهلی نو در آگوست ۲۰۲۳ برای کنترل قیمت برنج داخلی، ۲۰ درصد عوارض صادراتی را بر صادرات برنج نیمه جوش اعمال کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد