Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:37:01 GMT

۳۲ اکیپ راهداری در طرح زمستانه گلستان فعال هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۸۸۰۰

۳۲ اکیپ راهداری در طرح زمستانه گلستان فعال هستند

غلامرضا بیکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ۳۲ اکیپ متشکل از ۳۵۱ نیروی راهدار با استفاده از ۱۴۶ دستگاه سبک و سنگین در طرح راهداری زمستانه گلستان بکارگیری می شوند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ راهدارخانه در استان فعال است، افزود: تمام تمهیدات لازم برای زمستان امسال در استان پیش بینی شده است.

بیکی با بیان اینکه ۷۰۰ کیلومتر گردنه و مسیر برف گیر در استان وجود دارد، گفت: امسال تاکنون دوبار شاهد بارش برف در این مسیرها بودیم که مشکلی خاصی ایجاد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بیان کرد: اکیپ های راهداری با توجه به اخطارهای هواشناسی در مسیرهای برف گیر مستقر می شوند و یک اکیپ هم به صورت دائمی در محورها حضور دارد.

وی اضافه کرد: به طور سالیانه ۱۰ هزار تن شن و نمک توسط راهداران مصرف می شود که هم اکنون این اقلام خریداری و در انبارها نگهداری می شود.

کد خبر 5072411

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان راهداری طرح زمستانی جاده ها ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا گرگان بوشهر کرمانشاه بارش باران محدودیت های کرونایی شهرکرد هفته کتاب ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است