Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بیات منش شامگاه یکشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان افزود: شهرک‌های اقماری از اواخر دهه ۷۰ به محدوده شهر زنجان اضافه شدند اما همچنان با مشکل فضای آموزشی مواجه هستند.

وی اظهار داشت: در این شهرک‌ها سرانه‌ فضاهای عمومی شکل نگرفته است که اگر توجهی به آن نشود موضوع به تدریج به یک بحران تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات منش با اشاره به اینکه در این شهرک ها کمبود فضای آموزشی معضلی جدی است، تصریح کرد: تکلیف قانونی دستگاه‌های اجرایی در خصوص بافت های فرسوده نیز این است که خدمات مورد نیاز را در بودجه سالانه و پروژه‌ها مد نظر قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: فضای ورزشی جدید در این سایت ها لحاظ شده است و متاسفانه به کاربری‌های پیش بینی شده نیز تعاونی‌ها چشم طمع  داشته اند که این برای شهر زنجان یک تهدید محسوب می شود.

مشکل کپسول اکسیژن زنجان حل شد

 رییس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان نیز در ادامه با اشاره به مشکل گاز اکسیژن استان ادامه داد: مشکل کمبود گاز مایع اکسیژن در استان بلافاصله مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به حل آن اقدام شد.

ناصر فغفوری افزود: با هماهنگی‌های انجام گرفته نسبت به تامین گاز اکسیژن مورد نیاز حوزه درمان استان مبادرت شد.

این مسؤول با تاکید براینکه در زمان حاضر نیاز استان به کپسول‌های اکسیژن تامین شده است افزود: در این راستا حتی اکسیژن مورد نیاز استان آذربایجان شرقی را نیز تامین می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره کل استاندارد نیز در ساماندهی وضعیت تحویل کپسول‌های اکسیژن همکاری بسیار خوبی داشتند.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت راه و شهرسازی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت راه و شهرسازی زنجان وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت راه و شهرسازی زنجان اخبار کنکور شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید سرزده از کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان، گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات در کنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

وی افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است