Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفور عبداللهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد امام خیمنی (ره)، تسهیلات به افراد روستایی زیر پوشش روستایی فاقد مسکن یا مسکن نامناسب و غیر قابل سکونت پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات بانکی و بلاعوض با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، انجام می‌شود، افزود: شرایط این تسهیلات، معرفی مددجو به بنیاد مسکن جهت دریافت تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی و پرداخت تسهیلات بلاعوض به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه در این طرح خانواده‌های یک نفره، تبصره۱۴ و چند خدمتی نیز می‌توانند از این طرح استفاده کنند، اضافه کرد: خانواده مددجو باید دارای زمین حداقل به متراژ ۶۰ متر باشد، ضمنا هزینه های جواز و نقشه و نظارت بر احداث مسکن رایگان است.

عبداللهی  یادآور شد: متقاضیان می‌توانند تا پایان وقت اداری ۲۷ آبان ماه سال جاری برای ارایه درخواست و تکمیل پرونده به اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سقز واحد عمران مراجعه کنند.

وی افزود: برای سهولت کاری و جلوگیری ازدحام در راستایی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مددجویان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با  شماره ۳۶۲۲۷۹۹۹ داخلی ۴۵ ( صفایی) و شماره تلفن مستقیم ۳۶۲۲۳۳۳۲ اداره ما و یا مددکاران خود تماس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به ۶۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد فاقد مسکن و مستاجر هستند، یادآور شد: از اول سال تا کنون برای سه مورد احداث مسکن، تسهیلات ۳۰ میلیون تومان و ۱۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت شده است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها تسهیلات مسکن کمیته امداد امام خمینی توسعه روستایی سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن کمیته امداد امام خمینی توسعه روستایی سقز تسهیلات مسکن کمیته امداد امام خمینی توسعه روستایی سقز اخبار کنکور کمیته امداد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران