Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدهادی نیک‌پرور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به منویات و اوامر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست‌ها و دستورالعمل‌های مهندس پرویز فتاح ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور مبنی بر کمک به نیازمندان و محرومین، اظهار کرد: محله اسلام آباد از مناطق کمتر توسعه‌یافته و محروم بندرعباس و اهالی این محله به دلیل بضاعت اندک از اقشار آسیب پذیر جامعه محسوب می شوند ، مقرر شده با مساعدت هیات امنای بنیاد مستضعفان اراضی تحت تصرف ساکنان به صورت رایگان و با شرایط تعیین شده به ساکنان کم بضاعت واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: این نهاد انقلابی همواره حامی و پشتیبان محرومین و مستضعفان در عرصه‌های مختلف بوده است و برابر دستورریاست بنیاد، هدف این نهاد انقلابی کمک به قشر مستضعف جامعه است و در این راه تمام سعی و تلاش خود را بکار بسته تا از آلام وارده به قشر محروم جامعه در بخشهای مختلف جامعه کاسته شود.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان هرمزگان اضافه کرد: یکی از مشکلات دیرنه ی ساکنان محله اسلام آباد بندرعباس عدم استطاعت مالی جهت خرید املاک تحت تصرف و اخذ سند مالکیت محل سکونت  آن بوده  که با مساعدت صورت گرفته از سوی بنیاد مستضعفان در این خصوص به هر خانواده تا سقف ۳۰۰ مترمربع زمین تحت تصرف بصورت رایگان و مازاد بر مساحت تصرفی با شرایط مناسب واگذار می‌گردد.

وی در پایان، از ساکنان محله اسلام آباد بندرعباس برای تشکیل پرونده و تسریع در سیر مراحل قانونی  واگذاری اراضی درخواست کرد به اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان هرمزگان مراجعه و همکاری لازم را با  این نهاد انقلابی داشته باشند.

گفتنی است  با پیگیری‌های اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان هرمزگان با همکاری دستگاه  قضایی استان برای مرتفع نمودن مشکلات ساکنان این محله مقرر شده طبق موافقت ریاست محترم بنیاد و مجوز هیات امنای محترم بنیاد، از ابتدای آذر ماه چهار و نیم دانگ سهم این نهاد از اراضی تحت مالکیت بنیاد مستضعفان به ساکنان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت مشمول ضوابط در محله اسلام آباد بندرعباس واگذار گردد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: استان هرمزگان بندرعباس انقلاب اسلامی بنیاد مستضعفان محله اسلام آباد محله اسلام آباد بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | انسداد تونل راهدار فداکار محور بندرعباس حاجی آباد

تین نیوز

محور بندرعباس حاجی آباد محدوده تونل راهدار فداکار برای عملیات بازسازی و مرمت تونل از اول خرداد تا ۳۱ مرداد از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ بسته می شود و رانندگان می توانند برای رفت وآمد از مسیر برگشت حاجی آباد بندرعباس (تونل ۱۷ شهریور ) به صورت دو طرفه استفاده کنند.

حجم ویدیو: 8.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • لزوم ثبت قرارداد ‌اجاره‌ مسکن در سامانه خودنویس
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • فیلم | انسداد تونل راهدار فداکار محور بندرعباس حاجی آباد
  • سند اراضی فرودگاه شهید صدوقی یزد صادر شد
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • رفع مشکل هفت هزار و ۱۴۲ سند موسوم به سند رفسنجان در قشم
  • واگذاری اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم بعد از ۵۱ سال