Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ اول رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در فدراسیون فوتبال برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها که یکی از آنها افشید قم است در این دوره از رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

افشید در حالی وارد مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران می‌شود که برخی از تیم‌ها در فصل قبل نیز حریفان نماینده قم بودند و فوتبالیست‌های آینده‌دار افشید قم در واقع بار دیگر با آنها دیدار خواهند کرد تا بلکه بعد از سال‌ها مجوز حضور در لیگ برتر نصیب فوتبال قم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تیم فوتبال جوانان افشید قم در مرحله مقدماتی مسابقات فصل 1399 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با تیم‌های استقلال کاشان، وحدت بروجرد، گهر درود، آب منطقه‌ای کرمانشاه و اروم اسپور ارومیه در گروه چهارم این مسابقات رقابت می‌کند.

در شرایطی که مسابقات قرار است به احتمال فراوان از آذر ماه آغاز شود، سرمربی تیم فوتبال جوانان افشید قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس راجع به این قرعه‌کشی و حریفان افشید اظهار کرد: سعی ما این است که با شرایطی مناسب وارد مسابقات این دوره شویم.

موسی محمدی با بیان اینکه استعدادهای فوتبال قم در ترکیب تیم فوتبال جوانان افشید به میدان خواهند رفت، اضافه کرد: این روزها تمرینات ما به شکل مرتب در حال برگزاری است و از هر نظر آماده شرکت در مسابقات و رویارویی با حریفان هم‌گروه خود در لیگ دسته اول جوانان کشور هستیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان افشید قم با بیان اینکه شاکله اصلی تیم را نفرات سال گذشته تشکیل می‌دهند، ‌در پایان اظهار کرد: برای میزبانی از رقبای خود زمین چمن مجموعه ورزشی تختی، جواد الائمه و شهید حیدریان را به مسوولان برگزاری مسابقات در فدراسیون فوتبال معرفی کرده‌ایم.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان استان قم فوتبال افشید لیگ برتر قم تیم فوتبال جوانان افشید افشید قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در این دور ازمسابقات در اردوی تیم ملی این دوره ار مسابقات حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.
سلیمی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.


دیگر خبرها

  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی