Web Analytics Made Easy - Statcounter

جان بابایی با بیان اینکه مشکل دستگاه اکسیژن ساز تا ۲ هفته دیگر در استان ایلام حل می شود، گفت: نقاهتگاهی که در ایلام برای بیماران مبتلا به کرونا تدارک دیده شده یکی از مجهزترین نقاهتگاه های کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در دیدار با استاندار ایلام، اظهار کرد: امروز شاهد یکی از زبده ترین تیم های درمان کشور در استان ایلام هستیم و اینجا لازم است از تلاش خوب مجموعه‌ همکاران خوبمان در دانشگاه علوم پزشکی تقدیر داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«قاسم جان بابایی» با اشاره به تهیه دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان امام(ره) شهر ایلام و بیمارستان های شهرهای سرابله و دره شهر، تصریح کرد: کمتر از از  دو  هفته مشکل اکسیژن ساز استان را برای حل مشکل اکسیژه مورد نیاز بیماران مرتفع خواهیم کرد.

 

وی افزود: همچنین ۴ دستگاه سی. تی. اسکن‌ برای ۴ شهرستان فاقد این وسیله حیاتی در نظر گرفته  شده که انشاءالله تا قبل از عید تحویل استان داده خواهد شد.

 

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تجهیزات خوبی برای استان در حوزه بهداشت و درمان فراهم شده است، گفت: الان نصف بیمارستان امام (ره) ایلام تبدیل به بخش «آی. سی. یو» شده و همه بیمارستان های استان نیز مجهز به بخش پذیرش بیماران کرونایی شده اند.

 

 جان بابایی، از اهدای ۱۵ دستگاه کمک تنفسی به استان خبر داد و تصریح کرد: قرار است ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز ۲۰ دستگاه کمک تنفسی «بای پپ» برای استان فراهم نماید که این مهم نیازمند پیگیری است.

 

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تقدیر  از استاندار و مجموعه سپاه استان در مجهز کردن نقاهتگاه قلاویزان، گفت: به جرات می‌توان گفت که امروز نقاهتگاه ایلام از مجهزترین نقاهتگاه های کشور است.

 

وی علت مرگ و میر بالای در استان را ابتلای بالای افراد مسن، سالخورده و دارای بیماری زمینه ای عنوان و خاطرنشان کرد: علت دیگر مرگ و میر بالا در استان این است که افراد بیماری خود را پنهان کرده و دیر به پزشک مراجعه می کنند.

 

گفتنی است،  معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بامداد روز دوشنبه در جریان سفر به استان ایلام، از نقاهتگاه شهدای قلاویزان، یمارستان امام خمینی(ره) ایلام بیمارستان امام علی (ع) و چند مرکز درمانی این استان بازدید کرد.

 

همچنین نصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور،  معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در سفر به استان ایلام همراهی می کند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: آموزش پزشکی معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی معاون درمان استان ایلام اکسیژن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف، دوسویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اشرف تابانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری (دیتا) که با هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف دوسویه بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار سازمان تأمین اجتماعی از اصناف پرداخت به موقع حق بیمه اعضا و کارکنان است، افزود: اصناف با برنامه‌ریزی منسجم و آموزش زیر مجموعه‌های خود می‌تواند به خیلی از مشکلات حوزه غلبه کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به آموزش جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت مزایا، حق و حقوق آینده کاری خود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه صنوف می‌تواند در رفع مشکلات در حوزه بیمه‌ای راهگشا باشد.

اشرف تابانی با اشاره به جایگاه آموزش و آگاهی‌بخشی نسبت به جامعه هدف، گفت: در طرح فراگیر کسی که ارتباط کار فرمایی ندارد می‌تواند نسبت به بیمه خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه نرخ و مبالغ و تعهدات تأمین اجتماعی در طرح بیمه اصناف مشخص شده است، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی نظام و شعار رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید، تأمین اجتماعی نسبت به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند.

کد خبر 748837

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها چیست؟/ جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن»
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها