Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@06:59:53 GMT

تعطیلی دو مراسم عروسی در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۰۵۳۵

تعطیلی دو مراسم عروسی در خراسان شمالی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مهدی کرامتی خراسان شمالی مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی  گفت : گویا در یکی از این مراسمات حدود ۲۰۰ نفر مهمان دعوت شده بودند که برگزاری آن ممانعت به عمل آمد.

کرامتی افزود:در چند هفته گذشته برای جلوگیری از مراسمات عروسی ۳۰ تا ۳۵ تذکر به صاحبان برگزاری عروسی داده شده و از برگزاری این مراسمات جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تجمعات بیشترین عامل ابتلا به کرونا نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشدید می‌شود

او عنوان کرد: برگزاری هر مراسمی که در آن بیش از ۱۰ تا ۱۵ نفر جمعیت حضور داشته باشد، تجمع محسوب می‌شود و باید از برپایی آن خودداری شود.

کرامتی ادامه داد: با وجود اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا بر عدم برگزاری مراسمات عروسی و عزا تاکید شده بود، اما در این میان یک خلا وجود داشت و یک مکانیزم رسمی برای ورود به این موضوع به منظور جلوگیری از برپایی این مراسمات نبود.

او اظهارکرد: اما مقرر شده که فرمانداری‌ها به این موضوع ورود پیدا کنند و در صورت مشاهده هر گونه مراسم عروسی و تعزیه  با همکاری نیروی انتظامی از برگزاری آن خودداری کنند و مردم نیز در صورت مطلع شدن از برگزاری هرگونه مراسم آن را به فرمانداری‌ها گزارش دهند.

خراسان شمالی مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی  عنوان کرد: حتی با مشاهده مراسم در حال برگزاری نیز مسئولان ورود پیدا خواهند کرد و مراسم را تعطیل می‌کنند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برگزاری مراسم عروسی ممنوع خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات دو روزه انتخابی تیم ملی موتور کراس که در پیست موتور کراس مجموعه آزادی تهران برگزار شد، هستی رضایی موتور سوار آشخانه‌ای با بیشترین امتیاز و جمع بندی کادر فنی به عنوان یکی از منتخبین تیم ملی ایران معرفی شد.

تیم ملی موتور کراس برای دومین سال متوالی در شهریور ماه امسال در مسابقات جهانی ترکیه شرکت می‌کند.

کد خبر 6087371

دیگر خبرها

  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود