Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:42:09 GMT

دزد دوچرخه‌ها در ابهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۱۰۵۹

دزد دوچرخه‌ها در ابهر دستگیر شد

سرهنگ محمد مهدیخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش سرقت دوچرخه در سطح این شهرستان، موضوع پس از بررسی های تخصصی در خصوص نحوه و شگرد سرقت‌ها، به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شریف آباد شهرستان ابهر پس از انجام تحقیقات و کارهای اطلاعاتی، موفق به شناسایی سارق حرفه ای دوچرخه ها شدند که با هماهنگی و دستور قضایی دستگیر و به مقر نیروی انتظامی انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی و تخصصی پلیسی به انجام ۱۹ فقره سرقت دوچرخه و فروش آنها به ۲ مالخر در شهرستان همجوار و ابهر اعتراف کرد که متهمان پس از تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی این شهرستان تحویل شدند.

مهدیخانی افزود: از عموم مردم خواست هشدارها و توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدامات قانونی به منظور برخورد صورت گیرد.

 کشف و ضبط بیش از ۹ کیلوگرم تریاک در زنجان

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان موفق به کشف و ضبط ۹ کیلو و ۱۱۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودروی سواری پراید شدند.

سرهنگ سعید بابایی، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از فعالیت یک باند تهیه و توزیع انواع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند که با انجام کارهای اطلاعاتی، متهمان در آزاد راه زنجان - قزوین، مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شدند.  

وی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان پس از دستگیری متهمان موفق شدند از خودرو آنان این میزان مواد مخدر را که به طرزی ماهرانه در خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

بابایی با بیان اینکه خودروی متهمان دستگیر شده نیز از سوی پلیس توقیف شد، افزود: این ۲ متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها ابهر سرقت قزوین انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر سرقت قزوین انتظامی زنجان ابهر سرقت قزوین انتظامی زنجان اخبار کنکور پلیس مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد