Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: با توجه به وضعیت بد جسمانی که به خاطر ابتلا به بیماری کرونا دارم پزشک معالجم سفارش سفت و سختی کرده است تا از فشار‌های عصبی دور باشم.

محمد ترکاشوند در گفت‌وگو با میزان، درباره هفته‌ای که لیگ برتر والیبال به صورت متمرکز و با انجام سه بازی برای تیم‌ها به پایان رسید، اظهار داشت: به هر حال اولین تجربه در تاریخ لیگ برتر بود که سه بازی در یک هفته انجام می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه برنامه بازی‌ها از پیش اعلام شده بود رقابت‌ها به همین روش برگزار می‌شد و چاره‌ای نبود. در کل تمامی تیم‌ها راضی بودند و مشکل خاصی در این زمینه نبود.

وی افزود: انجام سه بازی در یک هفته فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کند و شاهد بودیم که برخی از ملی‌پوشان هم در جریان بازی‌ها دچار مصدومیت شدند. هرچند برگزاری لیگ به صورت متمرکز عواقبی همچون آسیب‌دیدگی بازیکنان را در پی دارد، اما به نظرم تنها روشی بود که می‌شد کرونا را کنترل کرد.

*تقریباً سی روز تمرین نداشتیم

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران درباره شرایط بحرانی این تیم، اظهار کرد: با توجه به ابتلای تعداد زیادی از بازیکنانمان در ماه گذشته، تقریباً سی روز تمرین نداشتیم و تنها در شش روز پایانی منتهی به هفته گذشته تمریناتمان را از سر گرفتیم. متاسفانه در هفته‌ای هم که به صورت متمرکز برگزار شد با قرعه سختی مواجه شدیم  و در بازی اول و دوم به مصاف تیم‌های فولاد سیرجان و فولاد سپاهان رفتیم که در رده‌های اول و دوم جدول قرار داشتند.

وی در ادامه اظهار کرد: در بازی نخست برابر سیرجان به هیچ عنوان نمایشی خوبی نداشتیم، اما در دیدار مقابل سپاهان عملکرد قابل قبولی را ارائه کردیم، اما متأسفانه کم تجربگی بازیکنان و همچنین برخی اشتباهات فاحش داوری در ست پایانی باعث شد نتوانیم نتیجه مورد نظرمان را کسب کنیم، اما مسلماً شرایطمان رفته رفته بهتر خواهد شد.

*برای بهبود به آرامش مطلق نیاز دارم

ترکاشوند در پایان صحبت‌هایش با اعلام احتمال قطع همکاری با تیم پیکان، گفت: با توجه به وضعیت بد جسمانی که به خاطر ابتلا به بیماری کرونا دارم پزشک معالجم سفارش سفت و سختی کرده است تا از فشار‌های عصبی دور باشم چرا که در شرایط کنونی به هیچ عنوان اضطراب برایم خوب نیست و برای بهبود به آرامش مطلق نیاز دارم.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران خاطرنشان کرد: به همین دلیل لازم است تا از هیجان دور باشم و احتمال دارد بنا به توصیه پزشکان برای ادامه فصل با باشگاه پیکان قطع همکاری کنم، اما در صورتی که شرایط مهیا باشد و در این تیم بمانم مطمئناً بازیکنانی را برای تقویت در پست‌های مختلف جذب خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: طلوع‌کیان: تیم والیبال نوجوانان نیازمند روش‌های نوین استعدادیابی است/ نباید زمان را از دست داد

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر والیبال محمد ترکاشوند پیکان تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال محمد ترکاشوند پیکان تهران پیکان تهران تیم والیبال دور باشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران هفته آینده راهی برزیل خواهد شد تا در هفته اول و البته سرنوشت‌ساز لیگ ملت‌های والیبال به مصاف رقبای خود برود. این هفته برای والیبال ایران بسیار مهم خواهد بود و می‌تواند شانس تیم ملی برای صعود به المپیک را بالا ببرد یا اینکه به صفر برساند.  

دیروز تیم ملی والیبال ایران کامل شد و لژیونرها نیز به جمع شاگردان موتا پائز اضافه شدند. یکی از این بازیکنان میلاد عبادی پور بود که بعد از اتمام کارش در اورال اوفا روسیه به جمع ملی‌پوشان اضافه شد تا پائز نفس راحتی بکشد.  

بعد از انصراف سید محمد موسوی از حضور در تیم ملی والیبال میلاد عبادی‌پور دوباره به عنوان کاپیتان معرفی شد. بازیکنی که سال گذشته به دلیل اختلافات موجود با کادر فنی وقت از تیم ملی فاصله گرفت اما حالا دوباره با کاپیتانی برگشته است.  قطعا سرمربی جدید تیم ملی نیز در این تورنمنت حساس و سرنوشت‌ساز پیش رو حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باتجربه خود باز کرده است.

دیگر خبرها

  • توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است
  • اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران