Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ، از دستگیری کودک آزاری که ۲ پسر فال‌فروش را آزار و اذیت و فیلم آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، خبر داد و گفت: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.   به گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه پلیس تهران بزرگ، سرهنگ «داود معظمی گودرزی» بیان داشت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر اینکه مردی، دو کودک کار (فال فروش) را بازیچه تفریح و خنده خود قرار داده بود و انتشار فیلم و باز نشر دادن آن در شبکه های اجتماعی از سوی کاربران فضای مجازی سبب تشویش اذهان عمومی شده بود، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس فتا وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی هویت واقعی متهم شناسایی و با هماهنگی های قضائی روز گذشته مرد کودک آزار در مخفیگاهش دستگیر شد.   رئیس پلیس فتا با بیان اینکه متهم پس از تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مجرمیت متهم روانه زندان شد، افزود: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.   این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس فتا با سرعت عمل و قاطعیت به هرگونه مساله ای که باعث تشویش اذهان عمومی و آزرده خاطر شدن هموطنان در فضای مجازی شود ورود پیدا کرده و با مرتکبان برخورد قانونی خواهد کرد.   وی یاد آور شد: از ابتدای سال تاکنون چندین مورد مشابه توسط پلیس فتا تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شده‌اند و شهروندان می­ توانند در صورت مشاهده موارد مشابه از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir موارد را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند. لینک کوتاه: asriran.com/003Al0

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فال فروش کودک آزاری فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود. مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن گفته: بخش املاک سکو‌های دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت فراهم نشدن امکان احراز هویت مالک و کد پستی ملک مسدود می‌شود. آقای نوروزی میگه در بعضی اوقات دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که وجود خارجی ندارند، در این سکو‌ها آگهی می‌کنند. این کار به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت‌سازی انجام می‌شود.
---
پارک کردن موتور جلوی ورودی ایستگاه مترو. اقدامی عجیب که واکنش یکی از شهروندان رو در پی داشته
تصویر
---
و برگزاری جلسه دوم دادگاه تتلو. دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب با حضور وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد. در انتهای این جلسه تتلو گفت: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم.
---
دستگیری فروشندگان سوالات و ابزار تقلب کنکور. به گفته رئیس پلیس فتای تهران، ۲۰ نفر از مدیران و گردانندگان صفحات فضای مجازی که مدعی فروش سوالات کنکور سراسری و دستگاه‌های تقلب در کنکور بودند، دستگیر و ۳۰۰ فقره تارنمای فضای مجازی که در زمینه تبلیغ فروش سوالات آزمون سراسری و دستگاه‌های تقلب در کنکور فعال بودند هم بسته شدن. سرهنگ معظمی گودرزی میگه

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری | بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده در صفحات مجازی متقلبان | خطر آسیب جدی در کمین داوطلبانی که فریب می‌خورند
  • بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم