Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تحقق فرمان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی گفت: سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز سه شنبه ۴ آذر برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اعلام خبر برپایی سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی گفت: سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز سه شنبه ۴ آذر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: این امر با هدف تحقق فرمان رهبرمعظم انقلاب و نماینده ولی فقیه در استان البرز با محوریت مساجد و جوانان مومن انقلابی همچنین ائمه جماعات استان انجام می شود.

 

وی با اشاره به ضرورت توجه به کار تشکیلاتی مسجدی با رویکرد محرومیت زدایی بیان کرد: مساجدی که در سطح استان امکان آماده سازی بیش از ١٠٠ بسته معیشتی دارند می توانند با ارسال آن به مصلی بزرگ نماز جمعه کرج در پویانمایی این رزمایش بزرگ شرکت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: به منظور تشویق و همدلی این دسته از مساجدی که به این شیوه عمل می کنند، با توجه به مکاتبات و قول مساعد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و کمیته امداد مطابق همان تعداد بسته معیشتی و ارزاق را به صورت جداگانه از امور مساجد دریافت می‌کنند تا توزیع گسترده ای از این همدلی را در محل خویش داشته باشند. 

 

حجت الاسلام شکری هدف از این رزمایش را فراهم سازی شرایط همکاری و مودت بیشتر و بهتر نیروهای مسجدی اعم از بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد. 

 

وی متذکر شد: مساجدی که امکان آماده سازی بسته های معیشتی و ارزاق کوچک تری دارند، با جمع آوری و تجمیع کمک های حمایتی چند مسجد محل با یکدیگر، بسته های معیشتی را به تعداد قابل توجهی رسانده و آماده کنند. در این شیوه ضروری است،اقدام به فیلم برداری (با رعایت اصول و شیوه ای که در ادامه می آید) نموده و به پشتیبانی امور مساجد به آیدی @masajedalborz1 ارسال نمایند.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بیان کرد: مساجدی که توانایی جمع آوری بسته های معیشتی بزرگ تر و شرایط فیلم برداری شایسته جهت پخش در صدا و سیمای استانی را دارند می توانند با اعلام آمادگی خود به پشتیبانی امور مساجد به آیدی @masajedalborz1  هماهنگی لازم جهت انجام فیلمبرداری توسط صداوسیما اقدام لازم صورت گیرد.

 

مدیر ستاد فهما در پایان ادامه داد: همچنین پایگاه های بسیج و بچه های کانون فرهنگی و کارگزاران مساجد دعوت می شود جهت برگزار شدن باشکوه تر این رزمایش به یاری‌ مسجد آمده و با مشارکت حداکثری سعی در در احیاء جایگاه خانه های خدا و یاری نیازمندان داشته باشیم.

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز پروژه های محرومیت زدایی محرومیت زدایی سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه جلسه همفکری مسوولان فرهنگی و هنری البرز به میزبانی حوزه هنری این استان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج، رئیس حوزه هنری البرز، معاون فرهنگی و هنری سپاه استان و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد.

این جلسه با هدف بحث، تبادل نظر و هماهنگی برای انجام اقدامات و برنامه های فرهنگی و هنری در استان البرز برگزار و در خصوص برپایی ششمین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) تحت عنوان حدیث حسن نیز مباحثی مطرح و مقرر شد این اقدام فرهنگی در قالب یک لایحه به شورای اسلامی شهر کرج ارسال و ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته شود.

محمد مهرابی، رییس حوزه هنری استان البرز در این جلسه با تاکید بر ضرورت حمایت از گروه های فرهنگی و هنری استان گفت: باید با حمایت از هنرمندان بستر رشد روزافزون آنها را فراهم کنیم تا انگیزه این قشر برای فعالیت در این استان و کمک به ترویج فرهنگ و هنر انقلابی افزایش یابد زیرا با کمک هنرمندان می توانیم در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام برداریم.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز هنرمندان را بازوان ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خواند و بیان کرد: همانگونه که در شهر و استان سایت اداری وجود دارد، لزوم ساخت یک سایت فرهنگی و هنری نیز به منظور ایجاد یک مجموعه منسجم جهت ساماندهی انجمن ها و فعالیت های هنری احساس می شود.

کد خبر 6092522

دیگر خبرها

  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها