Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-09@00:25:03 GMT

وکیل ترامپ: رئیس‌جمهور به کنایه گفت بایدن پیروز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۲۷۳۷

ساعت24-وکیل شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای گفته ترامپ به کنایه رقیب دموکراتش را در انتخابات پیروز دانسته است.

«رودی جولیانی»، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری «فاکس نیوز» به پیام توئیتری روز گذشته وی مبنی بر اینکه جو بایدن، نامزد‌ دموکرات‌ها با تقلب در انتخابات پیروز شد، واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه خبری-تحلیلی «هیل»، جولیانی در این خصوص گفت: «حدس می‌زنم، آنچه که او می‌گوید بیشتر طعنه‌آمیز است یا اظهار‌نظری در یک برهه هولناک است که در آن زندگی می‌کنیم و رسانه‌ها اعلام می‌کنند که او (بایدن) پیروز شده است.»

وی افزود: «اما در ادامه اشاره شد که این پیروزی غیر‌قانونی بود و روشن است که او (ترامپ) به شدت در حال اعتراض در دادگاه‌هاست.»

جولیانی همچنین درباره اعلام پیروزی بایدن در برخی رسانه‌های آمریکایی گفت: «رسانه‌ها تلاش کرده‌اند که [رئیس‌جمهور] منتخب را اعلام کنند اما آنها حق قانونی این کار را ندارند. این تصمیم را مجمع گزینندگان اتخاذ می‌کنند نه ان‌بی‌سی، سی‌بی‌سی، ام‌اس‌ان‌بی‌سی و سی‌ان‌ان یا حتی فاکس نیوز.»

ترامپ روز یکشنبه با انتشار پیامی در توئیتر نوشت بایدن با تقلب در انتخابات پیروز شد.

رئیس‌جمهور در این پیام نوشت: «او پیروز شد؛ زیرا در انتخابات تقلب صورت گرفت. [به این دلیل که] هیچ مراقب و ناظری راه داده نشد.»

وی همچنین در پیامی دیگر نوشت: «او فقط از دید رسانه‌های اخبار جعلی پیروز شده است! من هیچ چیز را واگذار نمی‌کنم! هنوز راهی طولانی در پیش داریم. این یک انتخابات متقلبانه بود».

این در حالی است که ترامپ امروز با انتشار پیامی در توئیتر خود را پیروز انتخابات دانست. وی با حروف بزرگ انگلیسی نوشت: «من پیروز انتخابات شدم.»

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رئیس جمهور پیروز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: اگر اسرائیل وارد رفح شود، تسلیحات به آن ارائه نمی‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز :

 «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت تهاجم زمینی به شهر «رفح»، از ارائه بمب و گلوله توپخانه به این رژیم خودداری می‌کند.

بایدن در مصاحبه با شبکه «سی‌اِن‌اِن» توضیح داد: «بمب‌هایی که آمریکا در اختیار اسرائیل قرار داد و اکنون ارائه آن‌ها را متوقف کرده است، برای کشتن غیرنظامیان استفاده می‌شد».

وی در این‌باره توضیح داد: «اگر اسرائیل وارد رفح شود، سلاح‌هایی را که تاکنون برای مقابله با این مشکل (گروه‌های مقاومت) استفاده می‌شود، در اختیار آن‌ها قرار نخواهم داد».

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: «اسرائیل در صورت ورود به مناطق پرجمعیت رفح از حمایت ما برخوردار نخواهد شد و ما سلاح و گلوله‌های توپخانه‌ای در اختیار آن قرار نمی‌دهیم». 

بایدن، اما تاکید کرد: «ما به ارائه تسلیحات دفاعی به اسرائیل از جمله سامانه گنبد آهنین ادامه خواهیم داد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بایدن: اگر اسرائیل وارد رفح شود، تسلیحات به آن ارائه نمی‌کنیم
  • تعویق زمان برگزاری دادگاه دونالد ترامپ
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • زلنسکی: پرچم اوکراین بر شانه خداوند است!
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا