Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 11 تهران گفت: عمارت تاریخی مهمانسرای 90 ساله دانشگاه امام علی (ع) در محدوده حصار ناصری، پس از پایان مرمت به منظور ارتقای منظر شهری شبانه از سوی اداره زیبا سازی نور پردازی شد.

به گزارش برگزاری برنا از تهران ؛  نصراله آبادیان، در این خصوص گفت: پیش از این، عملیات مرمت بنای تاریخی مهمانسرای دانشگاه امام علی (ع) که به ثبت ملی نیز رسیده؛ انجام شده بود و اکنون در راستای اجرای طرح های احیای حیات شبانه و نیز زیبا سازی سیما و منظر شهری نور پردازی این عمارت با استفاده از 15 پروژکتور استاندارد مکان های تاریخی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه 11 همچنین افزود: در عملیات مرمت مهمانسرای تاریخی دانشگاه امام علی (ع) که در دوره پهلوی اول ساخته شده و در محدوده حصار ناصری و باغشاه قرار دارد؛ جداره و سرستون های این بنا با استفاده از نظرات متخصصان و کارشناسان مرمت ابنیه تاریخی انجام شد.

به گفته آبادیان بنای تاریخی این مهمانسرا که در حال حاضر محل استقرار کادر دانشگاه افسری است؛ سرستون های فاخر ، تزئینات و آجر کاری های زیبا دارد که به لحاظ معماری و تاریخی واجد ارزش هستند .

او یاد آوری کرد: مذاکراتی را با ارتش برای تبدیل این مهمانسرا به موزه  انجام داده ایم و در حال رایزنی هستیم تا دومین موزه جنگ در این مکان راه اندازی و آماده بازدید علاقمندان از این مکان تاریخی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار منطقه 11 تهران دانشگاه امام علی ع دانشگاه امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌

 سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

* ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

* بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

* انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

منبع: میزان

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تصاویری زیبا از همخوانی خادمان در چایخانه حضرت رضا(ع) | ویدئو
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • مرمت پل خاتون کرج آغاز شد
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • عمارت «شجاع‌السلطنه» بهار در دو قدمی تخریب