Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@21:21:12 GMT

۱۱۰واحد صنفی متخلف در شهرستان آبدانان پلمپ شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۳۱۴۳

۱۱۰واحد صنفی متخلف در شهرستان آبدانان پلمپ شدند

رئیس اداره صمت شهرستان آبدانان گفت: ۱۱۰ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و فعالیت عادی پلمپ و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

«تیمور هاشمی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این میزان واحد صنفی از ابتدای مهر ماه تاکنون به خاطر عدم رعایت و توجه به مصوبات ستاد کرونا شهرستان پلمپ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: تمام مصوبات مربوط به اصناف برای رعایت پروتکل‌های برای اقدام به آنها ابلاغ شده است.

 

هاشمی یادآور شد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی ستاد کرونا استان و شهرستان  فعالیت برخی از واحدهای صنفی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجتماع مردم ممنوع است و این واحدها موظف هستند تا با عمل به این دستورالعل‌ها، فعالیت خود را محدود کنند.

 

رئیس اداره صمت شهرستان آبدانان با اشاره به آغاز طرح تشدید نظارت برفعالیت اصناف، گفت: با گسترش موج سوم شیوع ویروس کرونا و با هدف کنترل و نظارت و عملیاتی شدن مصوبات ستاد کرونا شهرستان طرح نظارت بر آرایشگاه های زنانه و برخی صنوف به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

 

هاشمی ابراز کرد: نظارت جدی بر بازار و کنترل قیمت ها از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار بازرسان این اداره قرار گرفته و قطعاً با جدیت و مطابق قوانین با هر گونه تخلف صنفی برخورد خواهد شد.

 

رئیس اداره صمت شهرستان آبدانان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه کم فروشی، گرانفروشی‌ و تخلف اصناف را با سامانه 124 گزارش دهند تا در کوتاه ترین زمان بازرسان این اداره موضوع را پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی کنند.

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: پلمب واحدهای صنفی متخلف اداره صمت پلمب واحدهای صنفی شهرستان آبدانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی ماهشهر از مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی، مهر و موم شدند و برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس