Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- 100 در صد ماشین آلات برف روب با توجه به بارش های پیش رو از سوی سازمان مدیریت پسماند در منطقه یک مستقر می شوند.
به گزارش خبرگزاری آریا، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در بازدید سر زده از سایت مرکزی برف روبی منطقه یک که با حضور مانی جعفریان معاون خدمات شهری منطقه انجام شد، اظهار داشت: کلیه درخواست های منطقه یک مبنی بر تامین ماشین آلات برف روبی که قرار بود طی چند مرحله از طرف سازمان مدیریت پسماند به منطقه یک واگذار شود با توجه به موقعیت جوی و جغرافیایی شمال تهران به طور کامل به همراه اپراتورها در منطقه مستقر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن ابراز رضایت از آمادگی و تمهیدات شهرداری منطقه یک برای مدیریت بارش ها بویژه عملیات برف روبی تصریح کرد: برای جلوگیری از کوچکترین وقفه در خدمات رسانی، اکیپ عملیات سوخت رسانی و در صورت لزوم تعمیر ماشین آلات با پشتیبانی کامل، در سایت برف روبی مستقر و به صورت شبانه روزی به خدمات رسانی مشغول می شوند.
گفتنی است؛ در این بازدید از سایت برف روبی ناحیه 5 واقع در دارآباد نیز بازدید شد و مجید صالحی شهردار این ناحیه به ارائه گزارش کاملی از اقدامات اجرا شده و همچنین تمهیدات لازم برای حفظ سلامتی نیروهای برف روب در راستای پروتکل های بهداشتی پرداخت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ماشین آلات برف منطقه یک برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • دسترسی به نقشه مترویی راه های کشور در سایت ۱۴۱ فراهم شد
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان