Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رییس مجلس محل هزینه‌کرد درآمدهای حاصل از سودها و تراکنش‌های بانکی و عوارض گمرکی را نامشخص و آن را عامل سوداگری توصیف کرد.
محمدباقر قالیباف در دوازدهمین نشست شورای هماهنگی رؤسای کمیسیون‌ها و هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی که صبح امروز(دوشنبه، ۲۶ آبان ماه) برگزار شد با اشاره  به پیشنهاد ۵۰ تن از نمایندگان مجلس که روز گذشته تحت عنوان برخی احکام بودجه در صحن علنی به تصویب رسید اشاره کرد و گفت: این طرح به عنوان احکامی از بودجه سال ۱۴۰۰ نبوده و اصلاح ساختار بودجه نیست بلکه مواد این طرح برای تکمیل احکام سابق در قانون بودجه تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با بیان اینکه احکام بودجه قرار است اصلاح ساختار بودجه را تسهیل کند، افزود: اصلاح ساختار بودجه نیز مبحث مهمی است و بودجه باید بدون کسری تدوین و تصویب شود تا منابع و هزینه ها با هم هماهنگ باشد.
رییس مجلس تاکید کرد: باید توجه کرد در شرایط حاضر، فروش نفت خام و فراورده های آن نمی تواند به عنوان درآمد مطمئنی باشد که در بودجه کشور لحاظ شود لذا باید گام های جدی در بحث اصلاح ساختار بودجه برداشته شود.
قالیباف ادامه داد: ظرفیت مالیاتی کشور بسیار بالا است و کمیسیون اقتصادی در حوزه CGT کاری را آغاز کرده که می تواند به عنوان گامی در حوزه اصلاح ساختار بودجه باشد و واردات و صادرات را تعیین تکلیف کند پس مجلس نباید خود با قرار دادن مأموریت های اضافی در زمان بررسی لایحه بودجه، بر کسری بودجه بیفزاید.
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه ارز نیز علیرغم وجود ارز ۴۲۰۰ تومانی، هیچ تأثیری در تأمین کالاهای اساسی مردم نداشته است و مجلس باید نظارت جدی بر آن داشته باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تفاوت نرخ فروش ارز باعث ایجاد درآمدی برای دولت شده که محل هزینه آن را نیز بر اساس اولویت های خود تعیین می کند که باعث بی عدالتی در بخش هایی می شود که بازنشستگان نمونه آن هستند.
در این نشست رؤسای کمیسیون ها و برخی اعضای هیأت رئیسه مجلس نیز به ارائه پیشنهاداتی درباره موضوعات مطرح شده پرداختند. برچسب ها: محمدباقر قالیباف

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف اصلاح ساختار بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟

سبد درآمد ثابت با امکان سرمایه‌گذاری همزمان در چند بانک و خرید اوراق مرابحه دولتی، می‌تواند سالانه تا 33 درصد سود یا بازدهی کسب کند.

سبد درآمد ثابت نوعی سبدگردانی اختصاصی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار است که با تشکیل سبدی از کم‌ریسک‌ترین دارایی‌ها مانند سپرده‌ بانکی، صندوق درآمد ثابت، اوراق دولتی(اخزا)، و درصد کمی طلا و سهام(در شرایط صعودی)، سود یا بازدهی بالاتری از سپرده بانکی و حتی صندوق درآمد ثابت کسب می‌کند.

در حال حاضر مجموعه ترنج که 230 هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت دارد، خدمت سبد درآمد ثابت را تحت نظارت سازمان بورس ارائه می‌دهد. بازدهی سبد درآمد ثابت ترنج حدودا ۳۳ درصد می‌باشد، که این میزان بسته به ریسک‌پذیری مشتریان تغییر می‌کند. برای مشاوره رایگان با شماره‌ ۰۲۱۷۹۳۲۶ و یا از طریق لینک «سبدگردانی» اقدام کنید.

مراحل ریسک سنجی و تشکیل سبد درآمد ثابت 

ترنج طی فرآیندی میزان ریسک و انتظار بازدهی سرمایه‌گذار را تعیین می‌کند و سپس با تعیین مدیر سبد اختصاصی، دارایی وی را با نام و تحت تملک خود او و نظارت سازمان بورس سرمایه‌گذاری می‌کند؛ مراحل تشکیل سبد درآمد ثابت:

مشاوره و تعیین اهداف سرمایه‌گذاری ریسک‌ سنجی سرمایه‌گذار انعقاد قرارداد سبدگردانی دریافت کد سبد اختصاصی از سازمان بورس تخصیص استراتژیک دارایی‌ها دریافت اعتبار در صورت صلاحدید مدیر پورتفوی از کارگزاری

دریافت اعتبار و افزایش سرمایه اولیه

در سبدگردانی اختصاصی امکان دریافت اعتبار نیز وجود دارد؛ برای مثال افراد با آورده ۲۰ میلیارد تومان بسته به ریسک خود می‌توانند درصدی اعتبار دریافت کنند. برای نمونه اگر سرمایه‌گذار ۳۰ درصد اعتبار دریافت کند با سرمایه‌ اولیه ۲۶ میلیارد تومان سبد اختصاصی خود را تشکیل می‌دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان صفحه «سبدگردانی اختصاصی ترنج» را باز کنید و یا با‌شماره تلفن ۰۲۱۷۹۳۲۶  تماس بگیرید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند