Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@07:59:22 GMT

عامل انتشار ویدئوی آزار دو کودک کار بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۴۰۷۵

عامل انتشار ویدئوی آزار دو کودک کار بازداشت شد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیس پلیس فتا از دستگیری کودک آزاری که دو پسر فال فروش را آزار و اذیت و فیلم آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، خبر داد و گفت: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ای ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

 سرهنگ داود معظمی گودرزی اظهارکرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر اینکه مردی، دو کودک کار (فال فروش) را بازیچه تفریح و خنده خود قرار داده و انتشار فیلم و باز نشر دادن آن در شبکه های اجتماعی از سوی کاربران فضای مجازی سبب تشویش اذهان عمومی شده بود، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس فتا وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات پلیسی هویت واقعی متهم شناسایی و با هماهنگی های قضایی روز گذشته مرد کودک آزار در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا با بیان اینکه متهم پس از تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار مجرمیت متهم روانه زندان شده است، گفت: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ای ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

معظمی گودرزی تاکید کرد: پلیس فتا با سرعت عمل و قاطعیت به هرگونه مسئله ای که باعث تشویش اذهان عمومی و آزرده خاطر شدن هموطنان در فضای مجازی شود، ورود پیدا می کند و با مرتکبان برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی یاد آور شد: از ابتدای سال تاکنون چندین مورد مشابه توسط پلیس فتا تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شده اند و شهروندان می­ توانند در صورت مشاهده موارد مشابه از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیک www.cyberpolice.ir موارد را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: داود فیرحی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جواد اژه ای شهر بابک پلیس فتا آزار کودکان کودکان کار داود فیرحی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جواد اژه ای شهر بابک فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرحمان هاشمی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان کوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوار افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافل‌گیرکننده متهم را دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشنیکف نیز از وی کشف کردند.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 6090364

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی