Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@10:27:22 GMT

احتمال تعطیلی دو هفته‌ای تمام لیگ‌های ورزشی

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۴۱۳۴

صراط: با توجه به شیوع گشرده بیماری کرونا در ایران و لزوم انجام اقدامات اضطراری در جهت پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کووید ۱۹ و قطع هرچه سریعتر زنجیره انتقال این بیماری منحوس، پیش‌بینی می‌شد تا شاهد تعطیلی گسترده در سطح کشور و حتی بخش ورزش باشیم.

به گزارش میزان، بر این اساس و بنابر صحبت‌های صبح امروز حسن روحانی رییس جمهور کشور و دستورالعمل ارسالی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، احتمال تعطیلی دو هفته‌ای مسابقات تمام لیگ‌های ورزشی از اول آذرماه با توجه به محدودیت‌های اعمال شده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش ستاد ملی مقابله با کرونا کرونا لیگ های ورزشی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود

ایسنا/یزد عضو شورای اسلامی شهر یزد و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اعلام کرد: شهرداری یزد آن تعداد از اماکن ورزشی خود را که غیرفعال و تعطیل است، جهت استفاده شهروندان و به خصوص جوانان شهر، باز و به صورت جدی فعال کند.

«محمد مهدی نیکونژاد» در این باره گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با وجود اقدامات درخشانی که در برگزاری رویدادهای ورزشی به خصوص در برگزاری المپیادهای ورزشی محلات انجام می دهد، باید در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی ایجاد شده در محلات شهر نیز با برنامه‌ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.

وی افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.

نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین‌نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، درصدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر  مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، این عضو شورا در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!