Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال عزیزی گفت: تسهیلات در نظر گرفته برای مربیان 8 میلیون تومان و برای باشگاه های خصوصی ۱۶ میلیون تومان است وافراد متقاضی می توانند تا پایان آبان ماه برای دریافت تسهیلات نام نویسی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال عزیزی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد با بیان اینکه شیوع کرونا موجب به وجود آمدن محدودیت هایی برای برخی رشته های ورزشی شده است، اظهار داشت: رشته های ورزشی پربرخورد از جمله کُشتی، بوکس، کاراته، تکواندو و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. همچنان مجاز به فعالیت نیستند و تعطیلی استخرها نیز تمدید شده است.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: در محدودیت های جدید اعمال شده باشگاه های بدنسازی تا ۲۶ آبان ماه اجازه فعالیت ندارند و در این راستا همه باشگاه های سطح استان تعطیل شده اند.

این مسئول تصریح کرد: سایر رشته های ورزشی که فعالیت آنها در فضای آزاد است و جزو رشته های پربرخورد نیستند همچون پینگ پنگ، بدمینتون و .... با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با ۵۰ درصد ظرفیت مجوز فعالیت دارند.

عزیزی با بیان اینکه کرونا خسارت های زیادی را از جمله به بخش ورزش وارد کرده است، ادامه داد: دولت برای جبران خسارت ها تمهیداتی در نظر گرفته است که با توجه ضررهایی که باشگاه متحمل شدند، کفاف نمی دهد‌.

وی خاطر نشان کرد: تسهیلات در نظر گرفته برای مربیان هشت میلیون تومان و برای باشگاه های خصوصی ۱۶ میلیون تومان است که بخشی از باشگاه ها برای دریافت ثبت نام کردند و بخشی دیگر نیز ورود پیدا نکردند.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: افراد متقاضی می توانند تا پایان آبان ماه برای دریافت تسهیلات نام نویسی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان، پدر شهید سرسنگی و جمعی از خانواده ورزش استان یزد، شهید حسین سرسنگی به عنوان شهید شاخص ورزش استان در سال ۱۴۰۳ معرفی شد.
شهید حسین سرسنگی از ورزشکاران رشته کونگ فو بود که در حادثه تروریستی راسک به مقام والای شهادت نائل آمد.
در این مراسم همچنین از عوامل برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان یزد و دو تن از فرزندان شهدا که در رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی فعالیت دارند، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند