Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@21:31:26 GMT

بسکتبالیست شیمیدر قم در کاپ آسیا

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۴۵۵۴

بسکتبالیست شیمیدر قم در کاپ آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم‏‎، پس از برگزاری دیدارهای دور نخست از مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در دو گروه مقدماتی، بهترین‌های این مرحله توسط سرمربی تیم ملی به اردوی آماده‌سازی برای اعزام به پیکارهای کاپ آسیا دعوت شدند.

این در حالی است که تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران باید خود را برای حضور در پنجره دوم پیکارهای انتخابی کاپ بسکتبال آسیا آماده‌ کند، به همین منظور مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را اعلام کرد که در بین آنها نام یک بازیکن از شیمیدر قم نیز به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها دعوت شده از تیم بسکتبال شیمیدر قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان ایران، عماد سلمانی است که با پیراهن شماره پنج نماینده قم در مسابقات این دوره لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود، بازیکنی که یکی از ستاره‌های تیمش در دور نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر بود.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بسکتبال مردان ایران برای حضور در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا در حالی اعلام شد که بازی‌های تیم ملی در قطر به انجام خواهد رسید و به همین منظور بازیکنان ابتدا تست کرونا دادند تا از امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کنند.

علاوه بر عماد سلمانی بازیکن تیم شیمیدر قم، دیگر نفرات این اردو روزبه ارغوان، محمد ترابی، محمد جمشیدى، حامد حدادى، محمد حسن‌زاده، حامد حسین‌زاده، سعید داورپناه، مایک رستم‌پور، آرمان زنگنه، مسعود سلیمانی، امیر صدیقى، آرون گرامى‌پور، سجاد مشایخى، رسول مظفرى، میثم میرزایى، علیار نجفی، صمد نیکخواه‌بهرامى، بهنام یخچالى و سینا واحدی هستند.

در حالی که مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی است، مهران شاهین‌طبع به عنوان سرمربی، فرزاد کوهیان و مهران آتشی به عنوان مربی، بهروز مهدوی به عنوان بدن‌ساز، صادق توکلی پزشک و محمد احمدآبادیان تدارکات تیم هستند، اردوی تیم ملی از امروز در سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود و ایران روز هشتم آذر با عربستان و دهم آذر با سوریه در قطر دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم بسکتبال لیگ برتر شیمیدر سلمانی فدراسیون بسکتبال شاهین طبع قطر عربستان سوریه شیمیدر قم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم ملی هندبال جوانان ایران که برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌شود،صابر حیدری و محمد حسن خادمی، بازیکنان جوان تیم هندبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان به اردو دعوت کرده است.

 این اردو با حضور ۲۱ بازیکن در تهران برگزار می شود.

تیم ملی نوجوانان کشورمان نیز که خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می‌کند، رضا کثیری، مهدی تیموری، محمد طا‌ها فتاحی، متین زارعان و مهرزاد مظفری پنج بازیکن تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان را دعوت کرده و این بازیکنان تمرینات خود را اردوی ترکیه پیگیری می کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا