Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر ۱۲» با شعار: «عینیت در خبر، انصاف در تحلیل و آزادی در بیان» در ۵ بخش مستقل شامل: آثار برگزیده، نشریات برگزیده، فضای مجازی، بخش ویژه و بخش سرزمین مادری و در بیش از ۵۰ محور متفاوت برگزار می شود.

همچنین بخش ویژه این دوره از جشنواره به موضوعات «کرونا، جامعه و حکمرانی» و «اقتصاد دانش بنیان، جهش تولید و توسعه» اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان فعال در حوزه رسانه و نشریات دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی می توانند از اول آذر تا پایان دیماه ۹۹ با مراجعه به آدرس www.۱۲.titrfestival.ir در این جشنواره شرکت کنند.

کد خبر 5072957

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه های ایران معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت معاونت فرهنگی وزارت علوم نشریات دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کنکور ویروس کرونا سازمان سنجش شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران وام دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت آموزش مجازی دانشگاه تهران محمد مهدی طهرانچی امتحانات پایان ترم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان باید با یک تیتر نقشه راه را به روسای دانشگاه‌ها نشان دهند

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود میرزایی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی اظهار کرد: در دوره جدید اهدافی را برای خودمان در نظر گرفته‌ایم تا در افق ۱۴۰۴ بتوانیم برای بحث آموزش عالی کشور کار کارستانی انجام دهیم؛ بنابراین بخشی از مدیریت دانشگاه و فضای تصمیم گیری و تصمیم سازی را به دانشجویان واگذار کرده‌ایم.

وی افزود: جشنواره‌هایی نظیر نشریات دانشجویی یا جشنواره تیتر باید بتواند با قلم دانشجویان معامله بازی و مدیریت دانشگاه را بهم بزند و به هیئت رئیسه دانشگاه‌ها نقشه راه‌ها نشان دهد؛ یعنی دانشجویان مشق نوشتن می‌کنند تا بتوانند به عنوان تصمیم سازان کار ارزنده‌ای انجام دهند.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره ایران دانا برای ترویج فرهنگ مالکیت فکری و اقتصاد دانش‌بنیان
  • جشنواره نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» به ایستگاه آخر رسید
  • نشریات دانشجویی قدرت انتشار دستاوردهای علمی را دارند
  • برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی اعلام شدند
  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • دانشجویان باید با «تیتر» نقشه راه را به رؤسای دانشگاه‌ نشان دهند
  • ضرورت جهش نوین نشریات دانشجویی در جهت حل مساله دانشگاه‌ها
  • دانشجویان باید با یک تیتر نقشه راه را به روسای دانشگاه‌ها نشان دهند
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است