Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسد مسجدی اعلام کرد در رابطه با لیگ ها نیز که هم اکنون برگزار می شوند تا پایان هفته جاری مشکلی وجود ندارد

محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد سرنوشت برگزاری لیگ های ورزشی و اردوهای برپا شده در رشته های مختلف، در صورت تعطیلی 2 هفته ای سراسری در کشور توضیح داد.

به گزارش طرفداری، محمد اسد مسجدی در رابطه با مهم ترین تصمیمات اتخاذ شده در خصوص فعالیت یا تعطیلی مسابقات و اردوهای ورزشی با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، به ایسنا گفت:

از سوی همکاران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد که احتمال دارد از شنبه هفته آینده، تعطیلی دو هفته ای در سراسر کشور اعلام شود و در این صورت باید تمهیدات جدیدی در خصوص اردوها و مسابقات ورزشی اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسد مسجدی ادامه داد:

به تمامی فدراسیون های ورزشی این هشدار را دادیم که در صورت تعطیلی دو هفته ای، رویدادی آغاز نشود.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه در خصوص رشته های ورزشی که در اردو به سر می برند، مشکلی وجود ندارد، گفت:

در رابطه با لیگ ها نیز که هم اکنون برگزار می شوند تا پایان هفته جاری مشکلی وجود ندارد.

مسجدی ادامه داد:

اما در مورد سرنوشت لیگ های ورزشی پس از هفته جاری، اگر به شکل مکتوب به ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش، تعطیلی اعلام و ابلاغ شود تصمیمات جدیدی گرفته می شود و در مورد برگزاری یا تعطیلی لیگ های ورزشی اطلاع رسانی می کنیم.

 

همچنین بخوانید:

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت: لیگ برتر فوتبال برگزار خواهد شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اسد مسجدی هفته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست

سرمربی جدید تیم ملی والیبال چین گفت: با خودم فکر کردم در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن، سرمربی بلژیکی و جدید تیم ملی والیبال چین در مورد مسئولیت جدید خود اظهار داشت:‌ والیبال چین همیشه برایم جالب بوده است. سال 2009 به یاد می‌آورم که سرمربی لهستان بودم و با تیم ملی چین در نینگبو بازی کردیم. با خودم گفتم که در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست.

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی تیم ملی چین ادامه داد: من سال 2021 می‌خواستم به چین بیایم اما فدراسیون والیبال این کشور، اعتقادی به مربیان خارجی نداشت. حالا همه چیز تغییر کرده است؛ نتایج تیم چین در فصل گذشته خوب نبود و در رنکینگ فدراسیون جهانی نیز سقوط کرد و حالا سی‌ویکم است. در نتیجه چینی‌ها به سراغ مربی خارجی آمدند و من پیشنهاد آنها را قبول کردم. هدایت چین، چالشی بزرگ و باورنکردنی برای من است. 

هینن تصریح کرد: من از فدراسیون والیبال چین خواستم تا مسئولیتی فراتر از تیم ملی داشته باشم و به توسعه والیبال پایه و آموزش مربیان بومی نیز کمک کنم. معتقدم والیبال مردان چین می‌تواند مثل تیم زنان این کشور در دنیا، جزو بهترین‌ها باشد.

او در پایان گفت: تیم ملی چین در لیگ ملت‌های 2024 حاضر نیست و جواز حضور در جام جهانی 2025 را نیز ندارد. راهی طولانی پیش روی ماست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد