Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عابدینی گفت: قطع یقین اگر مطالعه و کتابخوانی ترویج یابد و نهادینه شود اثرگذاری بالایی در حوزه های مختلف دارد که در این بین نباید از ظرفیت مساجد برای راه اندازی کتابخانه ها غفلت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در نشست با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین که امروز (دوشنبه ۲۶ آبان) در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، بیان کرد: قرآن این کتاب آسمانی در ماه مبارک رمضان و شبی با عظمت نازل شده است و برکت اصلی در آیات این کتاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به فعالیت های اداره کل کتابخانه های عمومی در سطح استان ادامه داد: راه اندازی پویش کتابخوانی در خانواده ها اقدامی اثرگذار است چراکه در این ایام و به دلیل محدودیت های ناشی از بیماری کرونا خانواده ها زمان بیشتری دارند.

 

وی عنوان کرد: با این اقدام می توان کتاب های عمومی را به امانت در اختیار خانواده ها قرار داد و نتایج آن را بررسی کرد و برای کسب نتیجه بهتر هم می توان اقدامات تشویقی برای ایجاد انگیزه بیشتر داشت تا ان شاالله کار ویژه و خوبی در خصوص ترویج مطالعه و کتابخوان کردن مردم در خانه ها انجام شود.

 

آیت الله عابدینی تأکید کرد: قطع یقین اگر مطالعه و کتابخوانی ترویج یابد و نهادینه شود اثرگذاری بالایی در حوزه های مختلف دارد که در این بین نباید از ظرفیت مساجد برای راه اندازی کتابخانه ها غفلت کرد.

 

در ادامه «فاطمه محمدبیگی» مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین هم با اشاره به فعالیت های این اداره کل با رویکرد ترویج مطالعه و کتابخوان کردن اقشار مختلف جامعه از اجرای برنامه های متعدد در فضای مجازی و ترویج کتاب و کتابخوانی خبر داد.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان قزوین کتابخانه مساجد کتابخانه ها راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار

«علی محمد قادری»، با اشاره به بهره‌گیری سازمان بهزیستی از ظرفیت مساجد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای برنامه ها تلاش دارد که از سازه زنده جهان اسلام یعنی مساجد بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسجد مکان مقدس و خانه خدا است، تصریح کرد: خوشبختانه یک وفاق جدی اتفاق افتاده است و ما فعالیت های خودمان را معطوف به حضور در مسجد نموده‌ایم، زیرا که فعالیت در مساجد مشمول برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان بهزیستی از ظرفیت خانه های خدا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و نیز تسهیل‌گری امورات آنها استفاده می‌کند.

قادری افزود: همچنین در قالب طرحی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات افراد دارای معلولیت را در مساجد مورد توجه قرار دادیم و بنا داریم که این جلسات را در سال جدید در ۵۰۰ مسجد برگزار نماییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • رانندگی بعد از قلیان اکسیژن ممنوع!/ بیش از ۱۵ سال روی قلیان اکسیژن مطالعه شده است
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی