Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@04:15:17 GMT

تعمیرات تخصصی تلویزیون با آچار به دست

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۵۶۹۳

تعمیرات تخصصی تلویزیون با آچار به دست

اگر به دنبال تعمیرات لوازم خانگی مانند پکیج، کولر و لوازم صوتی و تصویری هستید، در اینجا می توانید با یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات آنلاین در حوزه تعمیرات لوازم منزل آشنا شوید. آچار به دست می تواند سرویس تعمیرات لوازم منزل را با کیفیت مناسب به شما ارائه دهد و با ارائه خدمات ویژه خود به صورت آنلاین، کارها را تسهیل نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعمیرات تخصصی با آچار به دست

یکی از مشکلاتی که در زمان خراب شدن لوازم خانگی به وجود می آید، عدم دسترسی به متخصص و یا تکنسین ماهر و مجرب برای تعمیرات لوازم خانگی است. معمولا افراد برای تعمیر لوازم خانگی خود مجبور بودند به نزدیک‌ترین تعمیرکار در محل زندگی خود مراجعه کنند. اما با وجود سایت آچار به دست، این مشکلات به آسانی حل شده است و دیگر نگرانی در این زمینه وجود ندارد. آچار به دست با وجود 1000 تکنسین با تجربه و ماهر یکی از بهترین ارائه دهندگان تعمیرات لوازم خانگی مازندران به صورت تخصصی و آنلاین است. با مراجعه به سایت آچار به دست می‌توانید از خدمات تعمیرات تخصصی زیر نظر افراد خبره و حرفه ایی بهره مند شوید. همچنین با استفاده از بخش سوالات متداول در سایت آچار به دست می توانید برای عیوب متداول لوازم خانگی خود راه حل پیدا کنید. آچار به دست در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان و تهران در حدود 300 نمایندگی دارد. در ادامه با خدمات شرکت آچار به دست بیشتر آشنا می شویم.

خدمات آچار به دست

خدماتی که آچار به دست ارائه می دهد، به طور کلی در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی مانند تعمیرات لوازم خانگی مازندران، تعمیرات تلویزیون مازندران، تعمیرات کولر گازی و... است که این خدمات را می توان در چهار دسته کلی قرار داد. این خدمات شامل موارد زیر است:

نصب و راه اندازی لوازم خانگی

آچار به دست می تواند در حوزه نصب و راه اندازی انواع لوازم خانگی مانند یخچال و فریزر، تلویزیون، ماکروویو، کولر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی خدمات ارائه نماید. به این صورت که می توانید برند دستگاه خود و نوع آن را مشخص نمایید و به آسانی سفارش خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش در مرحله بعدی، لیستی از انواع مشکلات متداول مربوط به نصب و راه اندازی به کاربر نمایش داده می‌شود. پس از مشخص کردن نوع مشکلی که دستگاه مورد نظر دارد می توانید در مرحله بعدی توضیحات تکمیلی خود را وارد نمایید تا با جزئیات بیشتری مشکل دستگاه را شرح دهید و یا خدمات مد نظر خود را بیشتر توضیح دهید. در پایان آدرس خود را وارد نمایید تا زمان نهایی ارائه سرویس برای شما ثبت گردد.

سرویس و تعمیرات انواع لوازم خانگی

با ثبت سفارش در زمینه سرویس و تعمیرات لوازم خانگی، چندین سوال دو گزینه ایی از شما پرسیده می‌شود تا مشکل دستگاه مورد نظرتان به طور واضح تری تشخیص داده شود. پس از این مراحل می توانید به تعمیرکار مورد نظر خود و زمان حضور او در منزل خود دسترسی پیدا کنید.

بازدید و سرویس لوازم خانگی به صورت دوره ایی

برای بازدیدهای دوره ایی و سرویس لوازم خانگی خود نیز می توانید مشابه با مراحل قبلی، سفارش خود را ثبت کنید. در اینجا هم با بررسی چند سوال ساده می توانید خدمات تخصصی تری را دریافت نمایید.

آموزش استفاده از لوازم خانگی

آچار به دست سعی کرده است با ارائه خدمات آموزش استفاده از لوازم خانگی، اطلاعات کاملی در مورد نحوه استفاده از دستگاه مورد نظر را به افراد ارائه نماید و کارها را آسان‌تر کند. به دلیل اینکه برخی از افراد نحوه استفاده از دستگاه خاصی را نمی دانند و این کار می تواند به آن‌ها کمک شایانی کند.

توجه داشته باشید که برای استفاده از این خدمات باید ابتدا در سایت ثبت نام نمایید. این کار به سادگی انجام می‌شود و شما می توانید به سرعت، مراحل ثبت نام و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

نحوه ارائه خدمات در آچار به دست

نحوه ارائه خدمات در سایت آچار به دست بسیار ساده در نظر گرفته شده است تا تمامی افراد بتوانند به آسانی از آن استفاده نمایند. برای استفاده از خدمات آچار به دست کافی است که سفارش مورد نظر خودتان را در عرض چند ثانیه ثبت کنید. پس از اینکه سفارش شما ثبت شد، یک متخصص درخواست شما را تایید و قبول می کند و در نهایت فرد متخصص در آدرسی که ثبت کرده اید حضور پیدا می کند و خدمات مورد نظر را ارائه می دهد. بنابراین در صورتی که به دنبال تعمیرات لوازم خانگی مازندارن، تعمیرات تلویزیون مازندارن، تعمیرات کولر گازی مازندران و... به شکل تخصصی هستید؛ می توانید با اطمینان کامل به سایت آچار به دست مراجعه نمایید و از خدمات ویژه آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که سایت آچار به دست دارای نماد اعتماد الکترونیکی است.

نکته مهم در آچار به دست این است که توانسته است تعمیرات تخصصی انواع برندهای معروف لوازم خانگی مانند سامسونگ، ال جی، سونی، شارپ، دوو، فیلیپس، پاناسونیک و... را پوشش دهد و افراد با مراجعه به این سایت می توانند برای انواع برندهای لوازم خانگی خود از خدمات تعمیرات تخصصی آن بهره مند گردند. با این کار تعمیرکارانی که در یک برند خاص تخصص ویژه دارند، به تعمیر لوازم خانگی مورد نظر شما می پردازند و خدمات حرفه ایی تری را ارائه می کنند. همچنین پاسخگویی 24 ساعته، از مزایای دیگر سایت آچار به دست است که شما می توانید در هر ساعتی سفارش خود را ثبت نمایید و از خدمات ویژه این سایت استفاده کنید.

جمع بندی و نتیجه گیری

سایت آچار به دست با ارائه خدمات آنلاین توانسته است افراد خبره را برای تعمیرات لوازم خانگی به کار بگیرد و از طرفی رضایت مشتریان را نیز فراهم آورد. بنابراین با ارائه خدمات آنلاین این شرکت، دیگر نیازی به پرس و جو برای پیدا کردن یک تعمیر کار معتبر و خبره نیست؛ فقط کافیست به سایت آچار به دست مراجعه نمایید و با ثبت سفارش خود خبره‌ترین افراد را برای تعمیر لوازم خانگی در اختیار داشته باشید. دفتر مرکزی آچار به دست در شهر ساری، خیابان خیام، مرکز رشد پارک علم و فناوری واقع است که در صورت نیاز می توانید به دفتر مرکزی این شرکت مراجعه نمایید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار آچار تعمیرات لوازم خانگی لوازم خانگی مانند لوازم خانگی خود ارائه خدمات آچار به دست تعمیرات تخصصی سفارش خود برای تعمیر ثبت سفارش مورد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ قاسم فدایی راد، مسئول امور کتابخانه تخصصی اهل بیت علیهم السلام (گوهرشاد سابق) سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: این کتابخانه در حال حاضر دارای سه هزار و ۹۱۹ نسخه خطی است که نسخه پشتیبان آنها از طریق کتابخانه دیجیتال این سازمان در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.
 وی افزود: همچنین ۳۵۴۵ نسخه کتاب چاپ سنگی، بیش از ۱۲۰ هزار نسخه کتاب چاپی، ۱۷۰۰ لوح فشرده، ۱۵۰۰ نسخه پایان‌نامه و افزون بر ۱۲۰ هزار نسخه کتاب الکترونیکی با محوریت سیره و معارف اهل بیت (ع) در این کتابخانه وجود دارد. 
 
فدایی‌راد گفت: کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) ویژه پژوهشگران، طلاب علوم دینی و دانشجویان است، اما با توجه به شبانه‌روزی بودن کتابخانه، به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت رضا (ع) و اعضای کتابخانه مرکزی و سایر کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در زمان تعطیلی کتابخانه‌ها خدمات‌رسانی می‌کند.
 
وی افزود: همچنین این کتابخانه، یکی از بزرگترین کتابخانه‌های تخصصی و شبانه‌روزی در جهان اسلام به شمار می‌آید که از ابتدای تأسیس ویژه ارائه خدمات به آقایان بود، اما بنا به درخواست‌های مکرر مراجعان، بخش بانوان نیز در سال‌های اخیر در آن راه‌اندازی شد
 مسئول امور کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی با اشاره به این‌که در مجموع ۴۳۳ هزار و ۵۰۰ زائر و مجاور از خدمات این کتابخانه در سال گذشته بهره‌مند شده‌اند، گفت: کتابخانه به طور میانگین ماهانه به ۲۲ هزار نفر در بخش آقایان و ۱۴ هزار نفر در بخش بانوان ارائه خدمت می‌کند.
 
 
 
 
 
 

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل