Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@02:26:47 GMT

آتش سوزی کلینیک مکانیکی خودرو در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۵۷۵۳

آتش سوزی کلینیک مکانیکی خودرو در تبریز

مسئول امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز گفت: بر اثر وقوع آتش سوزی در داخل یک باب کلینیک مکانیکی خودرو در مسیر پل کابلی، دو دستگاه خودرو طعمه حریق شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سیامک نوروزی با اعلام این خبر گفت: با گزارش وقوع آتش سوزی در داخل یک باب کلینیک مکانیکی خودرو در مسیر پل کابلی، آتش نشانان به سرعت به محل حادثه اعزام و شاهد وقوع آتش سوزی در داخل قسمتی از این کلینیک مکانیکی شدند که دو دستگاه خودرو پیکان در حال سوختن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه افراد کارگاه زمان بروز آتش سوزی با استفاده از خاموش کننده‌های دستی اقدام به اطفای حریق کرده بودند، افزود: آتش نشانان به سرعت با رعایت اصول ایمنی اقدام به اطفای کامل حریق کرده و دقایقی بعد به آتش سوزی خاتمه دادند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر حوادث در اثر بی احتیاطی‌ها و سهل انگاری‌ها رخ می‌دهد، یادآور شد: مسئولان و افراد کارگاه‌های مکانیکی باید رعایت اصول ایمنی را بیشتر مورد توجه قرار داده و از اقدامات ناایمن و حادثه آفرین مانند قرار دادن ظرف بنزین بدون سرپوش در مجاورت بخاری یا هر گونه شعله خودداری کنند که می‌تواند موجب بروز آتش سوزی و خسارات جانی و مالی شود.

این آتش سوزی صدمات جانی نداشت و فقط دو دستگاه خودرو پیکان در آتش سوخته و خساراتی نیز به کارگاه وارد شده بود که با تلاش آتش نشانان ایستگاه شماره پنج و با فرماندهی ایزد، اطفای حریق شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت 4 نفر از شهروندان تبریزی شد.

 سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در پی وقوع این حادثه گفت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

موسی علیپور، شهردار منطقه 2 تبریز نیز گفت: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه سنگی به وزن 50 کیلو  چندین متر به بالا پرتاب و موجب زخمی شدن 4 نفر از همشهریان شد و سنگ روی یک خودروی رانا فرود آمد و به خودروهای پارک شده در نزدیکی محل وقوع حادثه وارد آمد.

دیگر خبرها

  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد