Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@14:37:34 GMT

بازداشت ۲ سارق لوازم خودرو

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۵۸۷۶

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای لوازم خودرو با ۳۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۱۶ عدد باطری خودرو و ... سرقتی کشف شد.

خبرگزاری میزان- سرهنگ دوست علی جلیلیان گفت: با وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در محدوده کلانتری ۱۶۰ خزانه بررسی موضوع در دستور کار تیم تخصصی کلانتری خزانه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با حضور ماموران کلانتری در محل‌های سرقت و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد که سرقت‌ها توسط دو مرد جوان در نیمه‌های شب از خودرو‌هایی که ایمنی کمتری دارند انجام می‌شود و متهمان اغلب باطری‌های خودرو‌ها را سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی شناسایی مخفیگاه متهمان در دستور کار قرار گرفت، گفت: در رصد‌های اطلاعاتی ماموران کلانتری موفق شدند مخفیگاه متهمان را در محدوده خیابان فدائیان اسلامی در گاراژ متروکه‌ای شناسایی کنند.

سرکلانتر هفتم افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.

بیشتر بخوانید: انهدام ۱۳۱ باند شرارت در پایتخت

وی تصریح کرد: روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری خزانه به مخفیگاه متهمان اعزام و ضمن اطمینان از حضور سارقان در مخفیگاهشان در یک عملیات ضربتی هر دو سارق را دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به کلانتری خزانه انتقال دادند.

سرهنگ جلیلیان ابراز داشت: هر دو متهم در کلانتری به سرقت لوازم و قطعات خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند مرتکب ۳۵ فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده‌های نازی آباد، خزانه، شوش و هرندی شده اند.

وی افزود: کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت پلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرقت پلیس مخفیگاه متهمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز