Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای اطلاع از آخرین اخبار وپویا اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات فرابورس امروز شرکت سرمایه گذاری وپویا در ادامه‌ی مسیر نزولی خود قدم برداشت. افت چهار درصدی برای سهامداران خود رقم زد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

ارزش معاملات امروز وپویا به رقم ۷۷میلیارد تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که ۷۷میلیون برگه سهم نیز بین معامله‌گرها دست به دست شد. در نهایت روز معاملات بعدی را با قیمت ۹هزار و ۹۷۰ریال آغاز خواهد کرد. همچنین سهام شرکت سرمایه گذاری پویا در آخرین معامله خود، عدد ۹هزار و ۸۶۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد کاهش یافته است.

لازم به ذکر است ۹۸درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری پویا را حقیقی‌ها و دو درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۷۷میلیون برگه سهم (۱۰۰درصد) را اشخاص حقیقی به فروش رساندند.

گفتنی است نماد وپویا امروز را با صف فروش آغاز کرد و پس از یک بار برچیده شدن، روز معاملاتی را با صف فروش به پایان رساند. در ساعت ۱۲ و ۳۰دقیقه فروشندگان با در دست داشتن پنج میلیون برگه سهم در صف ایستاده بودند.

برای مشاهده تصویر روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین زمان اعطای کارت اعتباری سهام عدالت مشخص شد سقوط آزاد ارزش پالایش یکم/ گرفتاری خریداران پالایش یکم در منجلاب ناهماهنگی‌ها اوضاع بورس از این بدتر می‌شد؟ ارزش سهام عدالت من (۱۴ آبان ماه) برگزاری جلسه فوق العاده شورای عالی بورس برای بررسی افت شاخص‌ها‌ / زمینه عرضه شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی در بورس فراهم است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینجا فرابورس ارزش معاملات وپویا بورس تحلیل بورس پیش بینی بورس بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس بازار بورس امروز شاخص بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا اقتصاد آنلاین بورس بورس امروز تهران سهام عدالت سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 748288

دیگر خبرها

  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟