Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@11:58:43 GMT

خالکوبی دردسرساز مهاجم جدید تراکتور +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۶۲۷۱

خالکوبی دردسرساز مهاجم جدید تراکتور +عکس

رویداد۲۴ محمد عباس‌زاده، مهاجم سابق پرسپولیس و نساجی که 2 روز قبل به تراکتور پیوست و قراردادش را به امضا رساند، در تبریز و در بین تراکتوری‌ها دچار یک مشکل جدی شده که حتی تا پای فسخ قرارداد با این باشگاه هم پیش برد.

ماجرای تصویری از عباس زاده با خالکوبی لوگوی پرسپولیس روی بازویش که مربوط به مدت‌ها قبل است باعث شده هواداران تراکتور اعتراض شدیدی نسبت به جذب این بازیکن به باشگاه داشته باشند و خواهان فسخ قرارداد او شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: خرید عجیب منصوریان برای تراکتور!

فشار هواداران تراکتور به مدیریت و مالک باشگاه برای این موضوع زیاد است و باشگاه تراکتور که پس از استعفای محمد علیپور با سرپرستی حسن آذرنیا اداره می‌شود با یک مشکل جدی در این خصوص روبرو شده است.

در همین راستا خبر رسید که مسئولان تراکتور در جلسه با این بازیکن از او خواستند این مشکل را خودش برطرف کند و هرگز اجازه مشخص شدن خالکوبی روی بازویش را در دیدارها و تصاویری که از او منتشر می‌شود ندهد و یا این خالکوبی را از بین ببرد و یا آن را در انظار عمومی بپوشاند و مخفی کند.
عباس زاده در تمرینات امروز تراکتور هم شرکت کرد تا مشخص شود مشکلی برای همراهی تراکتور ندارد.

منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه پرسپولیس باشگاه تراکتورسازی ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، این روزها بیشتر نقاط کشورمان با بارش باران سیل آسا مواجه شده است. داودآباد در بخش مرکزی شهرستان اراک استان مرکزی از این قاعده مستثنی نبود و در معابر این شهر بر اثر بارش باران شدید سیل به راه افتاد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از خانه های آب گرفته و وضعیت بد برای عبور و مرور در معابر این منطقه فرستاد و از بی توجهی شهرداری برای رفع این مشکل گلایه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • (تصاویر) از خالکوبی تا لباس آستین حلقه‌ای؛ حواشی کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی