Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@16:09:21 GMT

تاثیر تعطیلی ۶ عصر در تهران؛ ترافیک سنگین!

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۶۹۳۴

تاثیر تعطیلی ۶ عصر در تهران؛ ترافیک سنگین!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ امروز در برنامه زنده شهر امن که از شبکه پنج سیما پخش شد، گفت: در پی رصدهایی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب در کلیه ساعات شبانه روز روی می‌دهد دریافتیم، ترافیک پایتخت پس از اعلام محدودیت‌های فعالیت صنوف پس از ساعت ۱۸:۰۰ به دو بخش تقسیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از این اعلام، ترافیک شهر تهران به دو بخش و ساعت تقسیم گردید که در وحله اول ترافیک از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۵ است و در بخش دوم ترافیک از ساعت ۱۵ تا ۲۱ است که حجم ترافیک در بخش دوم بیشتر شده است.

رنجبر گفت: در بخش دوم ترافیک شاهد افزایش ۵۰ درصدی حجم تردد خودروها هستیم که از رانندگان تقاضا داریم از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند و سفرهای درون شهری خود را مدیریت کنند تا شاهد حجم تردد و کاهش ترافیک در این بخش باشیم.

کد خبر 565615 برچسب‌ها كرونا در ايران تهران طرح ترافیک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران تهران طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی