Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای حل اختلاف استان اصفهان گفت: شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان موفق شدند بلحاظ کمی در زمینه کاهش تعداد پرونده‌های جریانی اجرای احکام رتبه ۳ کشوری را از آن خود نمایند.

سید محمد موسویان در گفتگو با میزان با بیان اینکه شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان موفق شدند رتبه ۳ کشوری در زمینه کاهش پرونده‌ها را به خود اختصاص دهند اظهار داشت: با تلاش و پشتکار اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان و با حمایت‌های بی دریغ رییس دادگستری کل استان اصفهان، اجرای احکام شورای حل اختلاف در پایان شش ماهه اول سال جاری قریب به ۶۸۵ فقره پرونده حقوقی در مقایسه با ابتای این مدت، از پرونده‌های جریانی اجرای احکام شورای حل اختلاف استان اصفهان کاسته شده است که شورا‌های حل اختلاف این استان موفق شد بلحاظ کمی در زمینه کاهش تعداد پرونده‌های جریانی اجرای احکام در شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ رتبه ۳ را در کشور از آن خود نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در شش ماهه اول سال جاری، میزان پرونده‌های قتل که با صلح و سازش در شورا مختومه شده است برابر با ۱۶ فقره می‌باشد که رتبه چهارم کشوری از آن شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان شده است.

بیشتر بخوانید: ایجاد صلح و سازش در بیش از ۷۴۶ هزار پرونده در شورا‌های حل اختلاف استان کرمان

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس شورای حل اختلاف استان اصفهان پرونده‌های جریانی اجرای احکام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورا های حل اختلاف استان اصفهان شورای حل اختلاف استان اصفهان زمینه کاهش رتبه ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری

فاطمه زارع رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد گفت: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع گردد.

به گفته او: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر از جمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این جلسه از کمیسیون با توجه به إرائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد