Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، سرهنگ علیرضا جنیدی ظهر امروز در نشست خبری که دفتر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن برگزار شد، اظهار کرد: بسیج به فرمان حضرت امام (ره) پس از تاسیس توانسته است در طول انقلاب با ارائه خدمات شایسته، تاریخ‌ساز دوران باشد.

وی افزود: امام راحل بسیج را شجره طیبه و یک نیروی راهبردی نام بردند، دراین راستا بسیج در همه برنامه‌های کشور تاثیرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن ادامه داد: بسیج با این سابقه درخشان در مقطع فعلی هم دارای ماموریت‌هایی است که طرح «هر مسجد یک سنگر» را نیز یکی از ماموریت‌ها است.

جنیدی با بیان اینکه تفکر بسیجی باید در کشور طنین‌انداز و یک فرهنگ باشد، اظهار کرد: امسال به صورت کشوری برنامه‌ها اجرایی می‌شود، همچنین ۷ برنامه شامل رزمایش و عملیات با رویکرد خدمت‌رسانی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن با بیان اینکه شعار هفته بسیج «بسیج و سلامت» است بیان کرد: در طول هفته بسیج ۴۵ مورد بازدید و برگزاری ۵ مورد یادواره شهدا همراه با تجلیل از ایثارگران را در فضای باز در پایگاه‌های بسیج خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن با اشاره به اینکه در روز شمارهای هفته بسیج، راه‌اندازی کمک‌های مومنانه و معیشتی است، متذکر شد:همزمان با این روز، توزیع بسته‌های معیشتی با عنوان «بسیج فرزند مسجد و خادم محور» با راه‌اندازی خدمات به محله انجام می‌شود که پویش شهید سلیمانی است.

وی بیان کرد: ۷ اردوی سازندگی و ویزیت رایگان در مناطق محروم از جمله برنامه‌های جهادی در قالب ۱۸ مورد از دیگر برنامه‌های هفته بسیح است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن یادآور شد: رزمایش فضای مجازی و برگزاری دوره آموزش سواد رسانه‌ای از طریق فضای مجازی خواهد بود.

جنیدی شعار روز چهارم را بسیج الگوی سبک زندگی اسلامی و ایرانی دانست و افزود: امر به معروف و کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه سلامت را در این روز در برنامه داریم که طرح کشوری مسجد سنگر سلامت را با همکاری وزارت بهداشت، ۱۰ تیم امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی گفت: 6 وظیفه برای کمک به کاهش ویروس کرونا از جمله توزیع 25 هزار ماسک در ۴ نقطه بردسکن به سپاه سپرده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن با اشاره به اینکه روز پنجم از هفته بسیج با عنوان «بسیج ولایی، انقلابی و تمدن ساز» و روز ششم «بسیج نیروی مقاومت ملت ایران» که سالروز تاسیس بسیج است، ادامه داد: متاسفانه امسال آن همایش اقتدار بسیجیان بردسکن را نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: در آخرین روز از هفته بسیج با شعار «بسیج خدمت مومنانه وایثارگری»، نهضت کمک‌های مومنانه و تهیه بسته‌های معیشتی در نظر گرفته شده که توسط بسیج سازندگی در این روز یک هزار و ۱۰۰ بسته غذایی و ۱۵ هزار ماسک سه لایه همراه با ۱۰ هزار ماسک پارچه‌ای در بین مردم این شهرستان توزیع خواهد شد.

جنیدی اضافه کرد: نواختن زنگ ایثار و مقاومت در شبکه شاد برای دانش آموزان، آغاز طرح بازید از رزمندگان تا پایان دهه مبارک فجر از جمله برنامه‌های فرهنگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن گفت: توزیع ۱۰ هزار بسته‌های معیشتی، توزیع ۴۴ سری کمک جهیزیه، پرداخت بیش از یک میلیارد تومان وام اشتغال زایی، کمک به احیای 5 قنات روستایی، کمک به تعمیر مسکن ۲۰ مورد مددجوی کمیته امداد، توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۳۰ میلیون تومان و انجام اردوهای جهادی مانند ضدعفونی و اجرای طرح مسجد محور از جمله اقدامات بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن بوده است.

انتهای پیام/ 70050

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج سلامت مقاومت سپاه هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان

ایسنا/لرستان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد رواد امروز، ۸ اردیبهشت ماه، در جمع خبرنگاران که به‌مناسبت هفته عقیدتی ‏سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر ‏گرفته شده است.‏

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار اقشار و فرماندهان با ائمه ‏جمعه تمام شهرهای استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان، دیدار ‏با خانواده شهدا و برگزاری همایش‌های بزرگداشت هفته عقیدتی در همه نواحی مقاومت ‏بسیج اشاره کرد.‏

رواد بیان کرد: همچنین مراسم زنگ سپاس از معلم در سطح مدارس منتخب استان با ‏همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.‏

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برگزاری کرسی‌های ‏آزاداندیشی بین دانشجویی و حوزه‌های علمیه، اعلام فراخوان مقاله در سطح دانشگاه‌ها و ‏حوزه‌ها، برگزاری نشست‌های علمی در کانون‌های برتر و برگزاری همایش فریاد مطهر ‏در آخرین روز از این هفته با حضور طیف گسترده بسیجیان در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ‏ماه از جمله برنامه‌های شاخص ما در این هفته است.‏

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون