Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@23:08:36 GMT

سلامت آب خط قرمز ماست

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۷۸۰۵

سلامت آب خط قرمز ماست

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب اصفهان گفت: سلامت آب خط قرمز ما در تأمین آب آشامیدنی در روستاها و شهرهای استان اصفهان است و در این ارتباط از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ فهیمه امیری اظهار کرد: همه روزه ۲۳ آزمایشگاه تخصصی آب و فاضلاب، سنجش سلامت و کیفیت آب در مناطق شهری و روستایی استان اصفهان را انجام می‌دهند و از لحاظ تعداد آزمایشگاه، اصفهان در جایگاه نخست کشور قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکپارچه‌سازی آزمایشگاه‌های آب در روستاها و شهرها طی ماه‌های اخیر، دقت و نظارت را افزایش داده است، گفت: سلامت آب خط قرمز ما در تأمین آب آشامیدنی در روستاها و شهرهای استان اصفهان است و در این ارتباط از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب اصفهان با اشاره به تعدد آزمایش‌های مرکز برای تأمین آب آشامیدنی سالم و عاری از هر آلودگی تصریح کرد: در ۶ ماه نخست امسال ۱۰۰ هزار آزمایش کُلُر در مناطق شهری و ۲۱۰ هزار از همین نوع آزمایش در روستاهای استان انجام شد.

امیری به توانمندی بالای اصفهان در ارتباط با آزمون‌های مختلف اشاره کرد و گفت: مطلوبیت کلر در مناطق روستایی ۹۹.۹ و شاخص نامبرده در مناطق شهری استان ۱۰۰ درصد است.

وی اظهار کرد: در مدت مورد اشاره ۹۵۰ آزمایش مواد شیمیایی در مناطق روستایی و ۲۰۵ آزمایش تخصصی فلزات سنگین در روستاها و ۱۲۰ آزمایش از این نوع در مناطق شهری انجام گرفت.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب اصفهان با بیان اینکه تمام مخازن آب در مناطق مختلف استان مورد آزمایش قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: بهار و تابستان امسال انجام ۲۸۰ آزمایش بیولوژیک در روستاها و ۱۶۰ مورد در شهرها، میزان اطمینان ما را بالا برد.

امیری، نظارت و دقت مرکز بهداشت بر کیفیت آب اصفهان را عاملی مضاعف بر کیفیت مایه حیات در استان دانست و اظهار کرد: در نیمه اول امسال پنج هزار و ۲۹۷ مورد آزمون میکروبی در روستاها و سه هزار و ۶۰۰ مورد از همین نوع آزمون در شهرهای استان انجام گرفت تا آب تحویلی به مردم از حیث بهداشت و سلامت با اطمینان کامل انجام گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب اصفهان کرونا آب و فاضلاب اصفهان مناطق شهری بر کیفیت آب آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با بیان اهمیت حفاظت از محیط زیست گفت: کارشناسان و محیط بانان حفاظت محیط زیست استان برای صیانت و پاسداری از محیط زیست و تنوع زیستی استان به صورت شبانه روزی بویژه در روزهای تعطیل در مناطق تحت مدیریت حضور دارند و از محیط زیست استان قاطعانه در مقابل تخریب گران و متخلفان پاسداری می کنند.

سعید شهند، با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست تعطیل بردار نیست، افزود: یکی از مهمترین شاخصه های حفاظت از محیط زیست تداوم ، یکپارچگی و همیشگی بودن آن است و از این رو محیط بانان و مأموران محیط زیست استان در بیش از ۷۶۰ هزار هکتار از مناطق تحت مدیریت محیط زیست و ۲۰ پاسگاه محیط بانی به صورت شبانه روزی حضور دارند و با انجام مستمر گشت و کنترل و استفاده و بهره گیری از روشهای نوین پایش تصویری کار مهم حفاظت از محیط زیست را بدون وقفه انجام می دهند.

شهند اضافه کرد: جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی مناطق تحت مدیریت، جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز، پایش نحوه و چگونگی فعالیت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در چهارچوب ضوابط محیط زیستی و درنهایت ارائه آموزشهای محیط زیستی به گردشگران و طبیعت گران در دل طبیعت از جمله فعالیتهای شاخص مستمر، متداوم و شبانه روزی سازمان حفاظت محیط زیست به شمار می رود.

 

 

دیگر خبرها

  • لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام
  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • سلامت هوای کلانشهر مشهد؛ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت