Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی بهاری روز دوشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «هادی ریش‌اصفهانی» دروازه‌بان ۲۸ ساله با سابقه بازی برای تیم‌های سپاهان اصفهان، استقلال تهران و فجرسپاسی شیراز و بهنام رسومی‌نیا مهاجم ۲۴ ساله فصل گذشته بادران تهران با قراردادی ۲ ساله به تیم ۹۰ ارومیه پیوستند.

وی اضافه کرد: پیش از این و بعد از انتخاب پژواک کرم‌پور به‌عنوان سرمربی جدید تیم و فرهاد فضلی و هادی اصغری به عنوان مربی، فرید همرنگ بازیکن فصل گذشته شهرداری نوشهر، محمدرضا شیرزادی بازیکن فصل گذشته شهرداری ماهشهر، محسن تیموری مهاجم فصل گذشته تیم میلادمهر تهران، محمدجواد صادقی‌زاده بازیکن فصل گذشته شهرداری بم، رضا دهقان هافبک ۲۳ ساله فصل قبل شاهین بوشهر، محسن آقازاده هافبک فصل قبل تیم میلادمهر تهران، مرتضی نگهداری هافبک سابق تیم‌ قشقایی شیراز، اصغر جعفری مهاجم سابق تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و پیکان تهران و میلاد بختیاری مهاجم سابق تیم‌های ملوان بندرانزلی و نفت‌وگاز گچساران با قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال ۹۰ ارومیه پیوسته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه ادامه داد: همچنین قرارداد سیدرسول حسینی دروازه بان فصل گذشته به‌مدت یک فصل و بهمن رسول‌پور، آرمان سوداگر، هادی آقازاده، عماد علیپور، آرمین مصطفوی، مهدی محمدی، فرشاد رئیسی، عطا کریم‌پور، مهدی قربانی، پرهام تریوه، فرزین فرجی، صابر حسن‌پور، قادر رشیدی، علی بشیری، محمد رستمی‌زاد، اکبر صفرزاده، عرفان مصطفی‌زاده و فرزاد نبی‌زاده به مدت ۳ فصل با تیم ۹۰ تمدید شد.

بهاری اضافه کرد: در راستای آمادگی تیم برای حضوری قدرتمند در فصل جدید لیگ دسته اول، دیدارهای دوستانه‌ای را برگزار کردیم که طی آن مقابل تراکتورسازی تبریز و بادران تبریز شکست خوردیم، برابر مس کرمان به نتیجه تساوی دست یافتیم و در برابر عقاب تهران، پارس جنوبی جم و محتشم و علم و ادب تبریز به برتری دست یافتیم.

۹۰ ارومیه در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با ۱۳ برد، ۱۳ مساوی و هشت باخت و کسب ۵۲ امتیاز در رده هفتم ایستاد.

نماینده فوتبال ارومیه با دریافت ۲۰ گل به طور مشترک با تیم آلومینیوم اراک بهترین خط دفاعی را در بین ۱۸ تیم کسب کرد.

فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال، اوایل آذرماه امسال آغاز خواهدشد و ۹۰ ابتدا با تیم هوادار تهران دیدار خواهدکرد و در دیدارهای دوم و سوم با گل‌ریحان البرز و فجرسپاسی شیراز روبرو خواهدشد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نقل و انتقالات نود ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نقل و انتقالات نود ارومیه آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نقل و انتقالات نود ارومیه اخبار کنکور فصل گذشته ۹۰ ارومیه لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قضاوت پیام حیدری پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

دلایل حساسیت بازی

دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که استقلال صدرنشین بود و برای حفظ موقعیت خود نیاز به پیروزی داشت و تراکتور هم برای این که خود را به رده سوم نزدیکتر کند برای رسیدن به برد وارد زمین شد و کار را هم تهاجمی آغاز کرد تا شاید بتواند در همان دقایق ابتدایی دروازه حریف تهرانی خود را باز کند.

خطر اول را استقلال ایجاد کرد

در شرایطی که تراکتوری‌ها برای رسیدن به گل عطش داشتند این استقلال بود که جدی ترین خطر را در دقیقه هشتم روی دروازه میزبان ایجاد کرد که ضربه محمدی از داخل محوطه جریمه را پورحمیدی دفع کرد تا این حمله بی ثمر بماند.

افت دو تیم و توپ‌های بی هدف

تا دقیقه ۳۰ بازی دو تیم افت محسوسی داشت و هر چند توپ در میانه میدان رد و بدل می‌شد اما اشتباهات بازیکنان دو تیم اجازه نمی‌داد که موقعیت جدی و خطرناکی روی دروازه‌ها شکل بگیرد. هر دو تیم بی هدف و پراشتباه ظاهر شدند و اعضای کادر فنی هم در کنار زمین به اعتراض و ایجاد حاشیه مشغول بودند!

درگیری‌های مبتیدیانه بازیکنان

بازیکنان دو تیم که در نیمه اول فوتبال سرد و کسل کننده‌ای را به نمایش گذاشتند در دقایق پایانی بیشتر به درگیری و ایجاد حاشیه پرداختند و با اقداماتی مبتدیانه و غیرحرفه ای فضای ورزشگاه را ملتهب کردند و با اشتباهات پرتعداد خود فقط توپ را به گردش در می‌آوردند و موقعیتی ایجاد نمی‌کردند تا در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

کد خبر 6094502

دیگر خبرها

  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی