Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، فوق ستاره فوتبال آرژانتین و بارسلونا در سال 2012 و در 69 بازی موفق به ثبت 91 گل زده شد تا رکورد گرد مولر، بمب افکن آلمانی را پس از مدت‌ها بشکند.

در رده دوم گرد مولر ستار سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ ایستاده است.

مولر در سال 1972 موفق به ثبت 85 گل زده شد.

جایگاه سوم را پله اسطوره فوتبال جهان و برزیل در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در طول یک سال در سال 1958، 78 بار دروازه حریفان را گشود.

مکان چهارم را کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی و سابق رئال و فعلی یوونتوس در اختیار دارد. وی در سال 2013، موفق به ثبت 69گل زده شد.

جایگاه پنجم را هم روبرت لواندوفسکی بدست آورده است. وی در سال 2019 موفق شد 54 گل به ثمر برساند.

 

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو لیونل مسی پله گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، کریستوفر اوریه در تاریخ 13 جولای 2020 مقابل کلوبی شبانه توسط کووی کدویور کشته شد و قاتل یک روز بعد پس از این اتفاق با پای خودش به مقر پلیس رفت و خودش را به عنوان قاتل معرفی کرد و بازداشت شد.

این جوان که در زمان وقوع حادثه 26 سال داشت و برادر اوریه بود که ستاره سابق پاری سن ژرمن و تاتنهام است و در حال حاضر در باشگاه گالاتاسرای توپ می‌زند به ضرب گلوله کشته شد اما گفته شده است که اسلحه‌ای که با آن به قتل رسید هرگز پیدا نشد.

گفته شده است که قاتل به این موضوع اعتراف کرده است که این اقدام را پس از بحث بر سر مسائل عاشقانه انجام داده است. در واقع هر دوی آنها عاشق یک دختر شده بودند و این موضوع باعث شده است که دست به قتل برادر اوریه بزند.

در نهایت پس از چهار سال و برگزاری جلسات متعدد، دادگاه اعلام کرد که قاتل باید 23 سال در زندان باشد. اوریه به دلیل حضور در ترکیه نتوانست مادر و پدرخوانده‌اش را در این جلسه همراهی کند اما نامه‌ای نوشت که قرائت شد: «من نمی‌خواهم حواس جمع را از موضوع اصلی و ضروری پرت کنم. زندگی کریستوفر توسط یک قاتل به پایان رسید. من مردی هستم که خانواده‌اش تا همیشه از هم پاشیده است.»

دیگر خبرها

  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • ستاره پرتغالی الاتحاد در لیست سیاه لیگ عربستان!
  • واکنش پلیس به صحبت‌های جنجالی فوتبالیست سابق بعد از خفت شدن!