Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:32:52 GMT

کتاب مقدمه‌ای بر روابط عمومی استراتژیک منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۱۱۴۲

کتاب مقدمه‌ای بر روابط عمومی استراتژیک منتشر شد

«محمدرضا حقیقی»، مترجم این کتاب روز سهشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کتاب را می‌توان به عنوان جدیدترین کتاب ترجمه در حوزه ارتباطات طی سال ۲۰۲۰ میلادی به شمار آورد.

وی افزود: محتوای این کتاب شامل بخش‌هایی چون روابط عمومی رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی، استراتژی‌ها و راهبردهای صنعت روابط عمومی، ساختاربندی‌های ارتباطی، تکنیک‌های تولید محتوا و مدل‌های ارتباطی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: این کتاب می‌خواهد بگوید که به چه دلیل باید به روابط عمومی به عنوان یک وظیفه استراتژیک توجه کرد و چگونه می‌توان این کارکرد را به مؤثرترین نحو انجام داد.

«حقیقی» اضافه کرد: نقش راهبردی و استراتژیک روابط عمومی در سازمان در دنیای امروز بدون هیچ شبهه‌ای پذیرفته شده است.

وی افزود: امروزه روابط عمومی در سطوح استراتژیک و عالی سازمان و کارگزار روابط عمومی در درون تیم رهبری سازمان یا هیأت مدیره قرار دارد زیرا اصولاً روابط عمومی یک مدیریت استراتژیک است یا در مدیریت استراتژیک سازمان نقش اساسی دارد.

به گفته وی در این کتاب تلاش شده است تا مدیران روابط عمومی با آخرین تکنیک‌های روز دنیا در این حوزه حساس و پرمخاطب آشنا شوند.

به گزارش ایرنا این کتاب در ۱۵۸ صفحه به همت سازمان جهاد دانشگاهی به چاپ رسید و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در اختیار مدیران حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه و همچنین فعالان حوزه روابط عمومی کشور قرار گرفته است.

«محمدرضا حقیقی» از پیشگامان عرصه ارتباطات و روابط عمومی کشور است که ریاست انجمن روابط عمومی ایران در کارنامه کاری وی به چشم می‌خورد.

برچسب‌ها روز ارتباطات و روابط عمومی هفته کتاب کتاب کارگزار روابط عمومی شهرستان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز ارتباطات و روابط عمومی هفته کتاب کتاب روز ارتباطات و روابط عمومی هفته کتاب کتاب اخبار کنکور روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد

به گزارش علم و فناوری آنا از سازمان ملی استاندارد، مهدی اسلام پناه در این دیدار که در حاشیه نشست اسمیک، برگزار شد با اشاره به امضای موافقتنامه شناسایی متقابل در حوزه استاندارد و ارزیابی انطباق بین دو سازمان که سوم اردیبهشت جاری به امضا رسیده است، تاکید کرد: لازم است برنامه اجرایی برای عملیاتی شدن تفاهمات در اولین فرصت تنظیم و امضا شود.

وی با اشاره به اراده روسای جمهور و مسئولان دو کشور برای ارتقاء همکاری‌ها و افزایش حجم مبادلات تجاری، گفت: در منطقه، صرفا دو جمهوری اسلامی وجود دارد و آن هم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان است و این امر مسئولیت ما را در برادری دینی و مشارکت جدی‌تر در همکاری‌های دو جانبه بیشتر می‌کند.

نمایندگان پاکستان که در اجلاسیه هیئت مدیره اسمیک به عنوان (vice chairman) حضور داشتند، ضمن تاکید بر ارتقای همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف استانداردسازی و پذیرش متقابل استاندارد‌های یکدیگر امضای برنامه اجرائی را اقدامی فوری و ضروری قلمداد کردند.

همچنین طرفین برای همکاری در حوزه حلال نیز مذاکره و به تفاهم رسیدند.

هیئت ایرانی که به سرپرستی اسلام پناه در این رویداد شرکت دارد، علاوه بر هیات پاکستانی با سایر هیئت‌های شرکت کننده دیدار‌های جداگانه‌ای را با هدف گسترش همکاری‌ها و ارتقا سطح فنی دو طرف برگزار و در این خصوص مذاکراتی نیز انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است