Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@03:48:45 GMT

اهالی «کینی سایه» اسدآباد صاحب تلفن ثابت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۱۱۴۴

اهالی «کینی سایه» اسدآباد صاحب تلفن ثابت می‌شوند

ایسنا/همدان بخشدار پیرسلمان از افتتاح تلفن ثابت روستای «کینی سایه» این بخش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: پس از سال ها انتظار به زودی با اجرای خط فیبرنوری اهالی کینی سایه از تلفن ثابت و خط ADSL بهره مند خواهند شد.

محمود فیروزبخت در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جمعیت ۳۶۰ نفری کینی سایه با تعداد ۱۰۰ خانوار افزود: حدود سه سال گذشته به علت مشکلات زیرساخت و نیمه کاره باقی ماندن اجرای طرح فیبرنوری، تلفن ثابت روستای کینی سایه قطع و این روستا از تلفن ثابت بی بهره بود که با پیگیری های انجام شده نماینده عالی دولت در شهرستان و نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی سرانجام پس از چند سال مطالبه عمومی اهالی این روستا در این راستا به زودی محقق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روستاهای النجه و گنجه توابع بخش پیرسلمان نیز از اینترنت ۳G بهره مند شدند، تصریح کرد: روشنایی بلوار گلزار شهدای شهر آجین به طول ۲۷۰ متر با اعتباری افزون بر۶۹ میلیون تومان به همت مدیریت برق شهرستان اسدآباد و همکاری شهرداری آجین و پیگیری شورای اسلامی شهر آجین تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

فیروزبخت اجرای کانال سنگی در روستای بیتروان در دو مسیر با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، اجرای فاز سوم سنگفرش معابر روستای هدف گردشگری حبشی با اعتبار یک میلیارد تومان، جدولگذاری معابر در روستاهای نجف آباد، قاسم آباد لک لک، جعفرآباد، طویلان علیا و طویلان سفلی و آسفالت جاده روستای گدارپهن به آفریانج با اعتبار یک میلیارد تومان را از پروژه های عمرانی در حال اجرا در بخش پیرسلمان عنوان کرد.

بخشدار پیرسلمان در پایان بیان کرد: آسفالت جاده روستای گدارپهن به آفریانج با اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان آغاز در دست اجرا بوده است که تا دهه مبارک فجر افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها تلفن ثابت و همراه فيبرنوري یک میلیارد تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت سبحان بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در این رویداد ۱۳۸ ایده شرکت داشته‌اند که پس از داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد راه یافتند.

دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب استان قم بیان کرد: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول و نحوه ارائه خود در روز اختتامیه متمرکز هستند.

وی ابراز کرد: اختتامیه رویداد استارتاپی شتاب روز ۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و صاحبان ایده و کسب و کارها در صورت کسی امتیازهای لازم می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری بهره ببرند.

گفتنی است، رویداد استارتاپی شتاب با راهبری پارک علم و فناوری قم و مشارکت فعال دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار می‌شود و هدف از آن افزایش سهم ورود دانشجویان به کسب و کارهای دانش‌بنیان است.

یادآور می‌شود، رویداد شتاب در دو حوزه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات و صنایع خلاق برگزار شد ضمن اینکه برگزیدگان این رویداد علاوه بر جوایز نقدی و قرارگرفتن در اولویت جذب مرکز نوآوری پارک علم و فناوری از حمایت‌های دیگری چون آموزش و مشاوره، اخذ تسهیلات تجاری‌سازی ایده و امکانات مورد نیاز برای تیم‌سازی و رشد ایده نیز بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 6088767

دیگر خبرها

  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • آیین گاوکشان 
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز