Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: سرهنگ سید احمد خسروی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی و کانال‌های معاند علیه نیروی انتظامی با عنوان «درگیری اراذل و اوباش با سرباز وظیفه در زاهدان» اظهار داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته یک مورد نزاع دسته‌جمعی (خانوادگی) در محل بازار مشترک شهرستان زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام می‌شود که بلافاصله ۲ اکیپ گشت انتظامی در محل اعلامی حاضر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش فارس، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا تصریح کرد: پس از حضور مأموران یکی از طرفین درگیری با سلاح سرد (چاقو) به طرف یکی از عوامل گشت که سرباز وظیفه بود حمله‌ور شده و قصد خلع سلاح وی را داشت.

سرهنگ خسروی گفت: با هوشیاری سرباز وظیفه، فرد مذکور موفق به خلع سلاح نشد و بلافاصله با حضور عوامل انتظامی در صحنه درگیری، این فرد از محل متواری شد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مأموران پلیس قرار دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حوادث پلیس قمه سرباز وظیفه زاهدان ناجا سرباز صراط سرباز وظیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه دربارهٔ فیلم درگیری و تیراندازی امشب در زاهدان به فارس اعلام کرد: طی درگیری و اختلاف شخصی چند تن با هم در خیابان کوثر، ۳ نفر زخمی و یک نفر کشته شد.

نیرو‌های بسیجی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند. 

همچنین تصاویری از پرواز پهپادها در آسمان زاهدان منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • فیلم/ درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام