Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر علی شائی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان ۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش دولتی و ۴۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه باشگاه ها نخستین مجموعه هایی عمومی بودند که تعطیل شدند، افزود: در این مدت با تدبیر دولت اقداماتی برای بخشش اجاره بهای مکان های ورزشی صورت گرفت و بین ۶۰ تا ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات در اختیار باشگاه های ورزشی و مربیان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام یادآور شد: ۴۳۲ باشگاه خصوص و دولتی در استان وجود دارد که در زمان شیوع کرونا آسیب دیده اند و با توجه به وضعیت استان فعالیت آنها تعطیل شده است.

علی شائی تاکید کرد: تسهیلات جبران خسارت کرونا به افرادی که فاقد مدرک مربیگری رسمی یا مجوز رسمی تاسیس مکان های ورزشی هستند، تعلق نمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: تاکنون ۴۱۰ نفر برای دریافت تسهیلات کرونا به بانک های عامل معرفی که از این تعداد ۲۰۰ نفر موفق به دریافت ۲۶ میلیارد ریال شده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام در خصوص باشگاه های متخلف در شرایط کرونا نیز گفت: ۲۰ باشگاه ورزشی متخلف در این استان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ستاد پیشگیری از شیوع کرونا پلمپ شدند.

علی شائی اظهار داشت: بازرسی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی استان تداوم خواهد داشت و در صورت عدم توجه به تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی ادامه داد: در راستای توسعه ورزش در مناطق روستایی و کم برخوردار استان، تاکنون ۳۷ خانه ورزش روستایی تجهیز شده که تلاش می شود این تعداد تا پایان سالجاری به ۱۰۰ خانه افزایش یابد.

۳۱ هزار و ۵٠٠ ورزشکار سازمان یافته تا پایان سال گذشته در سطح استان فعالیت داشتند که امسال این میزان با شیوع کرونا به حدود یک پنجم کاهش یافته است.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان ایلام ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برآورد اولیه خسارت‌ به زیر بخش‌های کشاورزی این استان در اثر سیل اخیر را ۴۸ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، سمیه سلیمی، امروز_ سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ از برآورد اولیه ۴۸ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریالی خسارت سیل اردیبهشت به زیربخش‌های کشاورزی استان مازندران خبر داد.

وی با بیان اینکه این خسارت ناشی از سیل و تگرگ هفته دوم اردیبهشت سال‌جاری است، اظهار کرد: بیشترین خسارت به زیربخش زراعی و در سطح ۵۳ هزار و ۱۶۶ هکتار وارد شده که برآورد اولیه آن مبلغ ۲۸ هزار میلیارد ریال است.

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: مزارع کلزا، گندم، جو، سبزی و صیفی‌جات از جمله محصولات خسارت دیده در این حادثه هستند.

وی برآورد خسارت وارده به زیربخش باغبانی را ۱۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: سطحی معادل ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار از باغات گل محمدی، مرکبات، انگور، بادام، گردو و سایر محصولات باغی در این حادثه دچار خسارت شده‌اند.

سلیمی اضافه کرد: در زیر بخش دامی خسارت وارد شده به ۱۸۰ رأس دام سبک، هزار کندوی زنبور عسل، یک استخر پرورش ماهی، ۱۶ تن علوفه و خوراک دام و ۳۰ باب جایگاه دام، در مجموع ۲۱۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های بخش کشاورزی استان فارس ادامه داد: ۱۸۰ کیلومتر جاده بین مزارع، ۶۰ کیلومتر کانال آبرسانی، ۲۱ رشته قنات، دو طرح تغذیه مصنوعی و ۳۱ هزار مترمربع تأسیسات مزارع خسارت دیده‌اند که برآورد اولیه آن مبلغی معادل هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال است.

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی جهاد کشاورزی فارس، برآورد خسارت وارده به ایل راه‌های عشایری این استان در سطح ۱۵۳ کیلومتر را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر 751457

دیگر خبرها

  • سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • به زودی میزان خسارت سیل به مزارع گندم اعلام می‌شود
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام