Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - علیرضا عباسی نماینده مردم کرج،فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در نشست با سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز در خانه ملت البرز بر تقویت نهادهای تامین اجتماعی به عنوان یکی از مصادیق عدالت در جامعه تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز، علیرضا عباسی نمایندهمنتخب مردم کرج، اشتهار و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعامل هرچه بیشترمیان مدیران استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بر تقویت و توسعه کمی و کیفیتأمین اجتماعی تأکید کرد و افزود: رفاه و تأمین اجتماعی از جمله شاخص های مهمی استکه با تکیه بر آن می توان کیفیت عادلانه بودن جوامع را مورد ارزیابی قرار داد و اینامر مستلزم هدف گذاری وبهره مندی از تخصص و تجارب کارشناسان حوزه تامین اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: حمایت از برنامهها و اهداف تأمین اجتماعی می تواند جامعه ای با ثبات ، شاداب و خلاق را در پی داشتهباشد.
وی ادامه داد: اکثر مشکلات مردم اطلاع نداشتن از قوانین سازمان بوده و اطلاع رسانیقوانین به مخاطبان سازمان را مهمترین وظیفه این سازمان خدمت گذار دانست.
نماینده مردم کرج در مجلسشورای اسلامی از آمادگی خود در جهت همکاری بیشتر به منظور حل مشکلات سازمان تامین اجتماعیاستان که همان تسریع در کار مردم است خبر داد.
در ادامه این جلسه ابوالحسن قورچیان سرپرست ادارهکل تأمین اجتماعی البرز که در دفتر نماینده مردم کرج در مجلس برگزار شد، گفت: یکی از چالش های اصلی سازمان تأمین اجتماعیبه عنوان بزرگترین صندوق بیمه گر اجتماعی کشور ،به مخاطره افتادن پایداری منابع آن است.
وی گفت: بی تردید تصویب قوانینیکه بار مالی بر سازمان تحمیل نماید اثر بخشی خدمات و تعهدات آن را در قبال ذی نفعانو شرکای واقعی تحت تأثیر قرار خواهد داد.
قورچیان ،نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامی را مهمترین یار و یاور سازمان تامین اجتماعی دانست و افزود :این تعامل می تواند بین سازمان کارگران و کارفرمایان وفاق بیشتری ایجاد نمایند.
وی با اشاره به اینکه در حالحاضر قریب به 51 درصد مردم استان البرز را تحت پوشش داریم، تصریح کرد: بیش از 145هزار نفر مستمری بگیر اصلی در این استان از خدمات تأمین اجتماعی بهره مند هستند.
سرپرست اداره کل تامیناجتماعی البرز با ذکر این که در حال حاضر 12 هزار نفر در استان بیمه بیکاری دریافتمی کنند، از نمایندگان مجلس درخواست داریم جهت حمایت از کارگران و امرتولید در استان به عنوان یکی از قطب هایصنعتی کشور تصمیمات و راهکارهایی اندیشیده شود تا کمتر شاهد تعطیلی کارگاه ها باشیم.
قورچیان خاطرنشان کرد: بسیاریاز مشکلات بیمه ای و راهکارهای آن به عهده تامین اجتماعی استان است اما مسائل و مشکلاتیهم وجود دارد که در سطح کشور و برای حل آن یاری و کمک نمایندگان مجلس را می‌طلبد.
وی با اشاره به خدمات غیر حضوریسازمان تامین اجتماعی ابراز امیدواری کرد با ارائه هر چه بیشتر این خدمات بتوانیم هرچه بیشتر از حضور مخاطبان در شعب جلوگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مردم کرج تأمین اجتماعی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، این تیم متشکل از پزشکان متخصص و عمومی، ماما و کارشناسان پرستاری ، بهیاری و بینایی سنجی اقدام به ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم منطقه محمد شهر نمود.

در این برنامه ضمن انجام غربالگری های فشار خون ، قند خون و بینایی سنجی مراجعان ، معاینه لازم نیز توسط پزشکان متخصص و عمومی و مامایی انجام گرفت.

همچنین در جریان این برنامه بیش از ۲۵۰ نفر از مردم منطقه محمد شهر مورد معاینه ، غربالگری و راهنمایی پزشکان و سایر کادر درمان قرار گرفتند ضمن آنکه به مراکز درمانی تامین اجتماعی ، دولتی و دانشگاهی استان ارجاع داده شدند.

این برنامه توسط کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز و با همکاری کانون های بسیج جامعه پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز ، نظام پزشکی شهرستان کرج و سپاه ناحیه محمد شهر در محل مسجد جامع محمد شهر اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • نگرانی از کاهش سطح دینداری و افزایش بی اعتمادی در جامعه در یادداشت عباس عبدی
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم