Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فریبرز محمودزاده، مسئول مسابقات لیگ یک بیان کرد تمامی باشگاه‌ها باید تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مدارک خود را در سامانه موردنظر بارگذاری کرده و اصل مدارک‌خود را هم به سازمان لیگ تحویل دهند

فریبرز محمودزاده صحبت هایی را در مورد زمان نقل و انتقالات عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس فریبرز محمودزادهدر مورد وضعیت شروع لیگ یک اظهار داشت:

  با توجه به اینکه طبق برنامه شروع لیگ یک از روز 2 آذر است و با توجه به شرایط خاص کرونایی که ممکن است مراکز استان‌ها تعطیل شوند به همین دلیل از تمامی باشگاه‌های لیگ یک خواسته‌ایم که حداکثر تا پایان روز چهارشنبه این هفته مدارک خود را به سازمان لیگ فوتبال ارایه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

تمامی باشگاه‌ها باید تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مدارک خود را در سامانه موردنظر بارگذاری کرده و اصل مدارک‌خود را هم به سازمان لیگ تحویل دهند.

او افزود:

از سویی دیگر تمامی بازیکنان باشگاه‌های لیگ یکی موظف هستند در آزمایشات پزشکی پیش از فصل ایفمارک شرکت کنند که به جز چند باشگاه تمامی باشگاه‌ها در این آزمایش‌ها شرکت کرده‌اند و باشگاه‌های باقی‌مانده نیز باید چنین اقدامی را انجام بدهند. محمودزاده تصریح کرد: همچنین باشگاه‌ها باید نتایج آزمایش‌های کرونای بازیکنان خود را 48 تا 72 ساعت قبل از شروع مسابقات به سازمان لیگ و مرکز پزشکی سازمان لیگ( ایفمارک ) ارایه بدهند.

محمودزاده در مورد شرایط میزبانی تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ یک گفت:

در سه ماهه اخیر من از تمامی این ورزشگاه‌‌ها بازدید کرده‌ام. تیم‌های شهرداری آستارا، چوکای تالش، و استقلال ملاثانی تا زمان آماده شدن ورشگاه‌های خانگی خود باید در ورزشگاه‌های مراکز استان‌هایشان به میدان بروند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه، یک مقام ارشد سازمان ملل درباره حمله زمینی به این شهر هشدار داد.

«مارتین گریفیتس» معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه بامداد چهارشنبه گفت: «جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله زمینی به رفح اجتناب کند».

گریفیتس اظهار داشت: «تهاجم زمینی به رفح منجر به مرگ بیشتر صد‌ها هزار نفری خواهد شد که از قحطی و گور‌های دسته جمعی فرار می‌کنند».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی همچنین افزود: «ما در مسابقه‌ای برای جلوگیری از گرسنگی و مرگ هستیم و اگر گروگان‌های باقیمانده آزاد نشوند، بازنده خواهیم شد».

بامداد چهارشنبه همچنین رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حملات مکرر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود
  • حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صدها هزار نفر می‌شود
  • تمام خدمه کشتی پرتغالی توقیف‌شده در سلامت کامل هستند
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف‌شده MCS Aries اعلام شد
  • تمام خدمه کشتی پرتقالی توقیف‌شده MCS در سلامت کامل هستند
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • خدمه کشتی پرتغالی در سلامت کامل هستند
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده «MCS Aries» در سلامت کامل هستند