Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت دوره آموزش پروژه راهسازی و راه آهن توسط نرم افزار Civil ۳D را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، AutoCAD Civil ۳D  نرم افزاری فوق العاده، بسیار کارآمد برای کمک به مهندسان عمران و شهرسازی و تکنیسین‌های این حرفه در مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) و مستند کردن طرح های پروژه های اجرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این نرم افزار می‌توان در تمامی مراحل یک پروژه از جمله طراحی، هماهنگی، تجزیه و تحلیل عملکرد پروژه، بررسی گزینه ها و … در اغلب پروژه های مفید عمران و شهرسازی مانند  طرح ریزی و پیاده سازی سیستم های حمل و نقل جاده‌ای، خشکی به صورت بسیار پیشرفته و توسعه یافته، مهندسی منابع آب (همچمون ذخیره سازی، کانال کشی و انتقال آب، جمع آوری پسماند فاضلاب، هدایت آب های سطحی حاصل ازبارش و فاضلاب) و … استفاده کرد.

"آشنایی با تب‌های نرم‌افزار و کلیت آن"، " آشنایی با آیین‌نامه طرح هندسی راه و راه‌آهن"، "ایجاد سطوح و ترسیم خطوط منحنی‌ها"، "معرفی انواع پروفیل‌ها و ترسیم پلان پروژه و معرفی دور"، "معرفی و ایجاد پروفیل طولی بهینه مسیر"، "ایجاد پروفیل‌های عرضی راه و راه‌آهن و ایجاد corridor"، "محاسبات مربوط به حجم عملیات خاکی و سایر"، "احجام در صورت نیاز و منحنی بروکنز به همراه یک پروژه در مقیاس واقعی" از جمله مباحث و سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

این دوره با تدریس محمد محسن کبیری از ۲۹ آبان ماه پنجشنبه ها  ۱۸ الی ۱۹:۳۰ به صورت مجازی و در اسکای روم برگزار می شود.

علاقه مندان  می توانند جهت ثبت‌نام در این دوره به  لینک https://ppng.ir/d/MMWa  و برای کسب اطلاعات به آیدی railway_society@  مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نرم افزار راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   در این دوره  ۳۵ داور از میامی، شاهرود، بیارجمند و گلستان آموزش دیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • دبی باز هم همه را انگشت به دهان کرد!
  • برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت