Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:35:39 GMT

تعطیلی شهرهای قرمز فارس از اول آذر

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۲۳۸۴

تعطیلی شهرهای قرمز فارس از اول آذر

ایسنا/فارس جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای فارس تاکید کرد که تعطیلی و محدود شدن فعالیت‌ها در شهرستان‌های با شرایط قرمز شیوع کرونا، اعمال می‌شود.

عبدالرضا قاسمپور در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: اجرای محدودیت‌های مصوب شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا، به شکلی نیست که سراسر استان فارس تعطیل شود، بلکه براساس پایش‌ها، مناطق قرمز و دارای موارد بالای ابتلا و مرگ، مشمول تعطیلی و محدودیت کامل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استانداری فارس در عین حال گفت: هنوز ابلاغ رسمی از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص اعمال یا تشدید محدودیت‌های جدید از ابتدای آذر، به ستاد استانی در فارس، انجام نشده است.

او ادامه داد: براساس اعلام وزارت کشور و ریاست جمهوری اعمال محدودیت در سه سطح ویژه ادارات، مراکز پر تجمع، رفت و آمد، دور کاری ادارات و ...مشخص شده و اجرای آنها متناسب با سطح هشدارها و رنگ بندی‌هاست.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا عنوان کرد: مواردی همچون ورود پلاک‌های غیر بومی، تردد شهر به شهر و دیگر موارد در کنار محدودیت‌هایی که از قبل اعمال شده بود، در این مرحله اجرایی خواهد شد.

قاسمپور عنوان کرد: در این طرح، تعطیلی کامل فارس مطرح نیست بلکه اگر شهرستانی قرمز  و آمار فوتی و بستری‌های آن بالا باشد، تعطیلی کامل آن اجرایی می‌شود.

معاون استانداری فارس با تاکید براینکه در اعمال محدودیت‌های جدید تولید تعطیل نمی‌شود، گفت: مشاغل ضروری نیز از تعطیلی مستثنی بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ستاد مقابله با کرونا فارس تعطیلی صنوف همه باهم علیه کرونا ممنوعیت سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!