Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:31:15 GMT

عدم تخلیه نخاله‌های ساختمانی شهر همدان در روستاها

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۲۴۹۶

عدم تخلیه نخاله‌های ساختمانی شهر همدان در روستاها

ایسنا/همدان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان گفت: نخاله‌های ساختمانی همدان به هیچ وجه در روستاهای اطراف شهر همدان تخلیه نمی‌شوند.

بابک مهدی‌آزاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نخاله‌های ساختمانی همدان به محل مشخص و مجاز خود منتقل می‌شوند اما ممکن است یک ماشین که قرار است نخاله ساختمانی را تخلیه کند، از اهالی روستاهای اطراف همدان باشد و سرویس آخر خود را در کنار روستا تخلیه کند که تخلف راننده محسوب می شود و نمی توان گفت شهرداری مقصر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در مواقعی هم ممکن است این نخاله ها متعلق به ساکنان روستاها باشد چراکه یکی از معضلات حال حاضر استان همدان این است که برای تخلیه و مدیریت نخاله‌های ساختمانی روستاها محل مشخصی تعیین نشده و مسئولیت مدیریت این موضوع بر عهده دهیاران بوده بنابراین ما برای همکاری در صورتی که دهیاران موارد تخلفی را در حریم شهرها گزارش دهند، می توانیم اقدام قانونی لازم به عمل آوریم.

رئیس اداره پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان نیز گفت: تخلیه نخاله های ساختمانی شهری در مکان مجاز مشخص شده بسیار راحت تر و در دسترس تر است تا ما بخواهیم این زباله ها را در روستاهای اطراف تخلیه کنیم.

اقدس خداکرمی اظهار کرد: در شهر سازوکار تعریف شده ای وجود دارد و اگر شما بخواهید ساختمانی را تخریب کنید باید از سازمان ما مجوز بگیرید بنابراین نمی توانید نخاله‌ها را در مکان غیرمجاز تخلیه کنید اما در روستاها چنین سازوکاری وجود ندارد و دهیار هم نمی تواند مردم را ملزم کند که نخاله های خود را در محل مناسبی تخلیه کنند.

این در حالیست که چندی پیش دهیار روستای سنگستان به خبرنگار ایسنا گفت: متأسفانه مدیران استانی سرمایه گذارها را به جاده تهران یا کرمانشاه سوق می‌دهند و وقتی با مسئولان مربوطه مطرح می‌کنیم می‌گویند به علت قیمت زمین این اتفاق می‌افتد، اگرچه سرمایه گذار با نیت و سوءنیت به آنجا هدایت می‌شود و این جاده پر از زباله‌های ضایعاتی ساختمانی شده است‌.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نخاله ساختمانی شهرداري سازمان مدیریت پسماند روستا استانی اقتصادی نخاله های ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه نشست خیابان به طول ۸ متر و عرض ۴ متر در اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی در خیابان علامه مجلسی رخ داد که باعث آبگرفتگی خیابان، پیاده رو و تعدادی مغازه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی اقدام و تیم های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان اتش نشانی به محل اعزام و در جهت ایمن سازی محل و تخلیه آب اقدام کردند. 

به گفته شیشه فروش پس از تخلیه و قطع جریان آب، عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله شروع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • طراحی ضربان‌ساز قلبی که تا ۳۰۰ سال در بدن کار می‌کند!
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد