Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:44:13 GMT

۵۰۰ هزار قطعه پازل همدلی کمتر از ۲۰ روز به فروش رفت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۳۳۳۵

۵۰۰ هزار قطعه پازل همدلی کمتر از ۲۰ روز به فروش رفت

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از بهزیستی،‌ مهدی کاظمی خالدی افزود: این مشارکت در شرایط کرونا برای کمک به دانش‌آموزان نیاز با کمک تولیدکنندگان لوازم التحریر اجرا شد و طی آن قرار است ۶۰۰ هزار قطعه از یک پازل به مردم جهت مشارکت در کمک به دانش‌آموزان فروخته شود؛  بزرگترین پازل دنیا ۱۰ سال پیش در ویتنام با ۵۰۰ هزار قطعه ایجاد شده و پازل همدلی رکورد گینس را خواهد شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نقشه ایران روی این پازل نقش بسته است و سایتی به نام سایت پازل همدلی به نشانی  http://puzzlehamdeli.ir/ ایجاد شده تا هموطنان هر قطعه‌ای که می‌خواهند به نام آنها ثبت شود را مشارکت و ۱۰ هزار تومان آن را خریداری کنند. لوازم التحریر تهیه شده از این کمک‌ها از بهترین برندهای ایرانی است و معتادان بهبود یافته در یکی از مراکز خیریه، کوله‌های آن را با لوازم‌التحریر تکمیل می‌کنند؛ هر ۱۰ قطعه یک کوله می‌شود.

رئیس دبیرخانه مشارکت‌های مردمی کشور با تاکید بر اینکه اکنون فقط صدهزار قطعه از این پازل باقی مانده، گفت: این پازل در ابعاد ۲۰ تا ۳۰ متر قرار است تا جایی نصب شود؛ این پازل خودش ابزاری برای ایرانشناسی است و اسم تک تک کسانی که کمک می‌کنند در کنار این پازل نصب می‌شود.

به گزارش ایرنا، بزرگترین پازل دنیا به شکل نقشه ایران به ابعاد بیست در سی متر با ۶۰۰ هزار قطعه طراحی شده تا با همدلی و خرید هر قطعه آن به مبلغ ۱۰ هزار تومان در تامین و تهیه وله‌پشتی و نوشت افزار برای ۶۰ هزار دانش‌آموز نیازمند، کمک شود.

برچسب‌ها مشارکت های مردمی همدلی سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشارکت های مردمی همدلی سازمان بهزیستی کشور مشارکت های مردمی همدلی سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور هزار قطعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان

کلنگ‌ ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان با حضور دستیار مردمی‌سازی دولت و استاندار کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار در حاشیه کلنگ‌زنی ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان اظهار کرد: این سایت ۲۷۸ هکتار است و برای تحت پوشش قرار گرفتن تمام متقاضیان در رفسنجان، یک قطعه زمین ۶۰۰ هکتاری نیز افزوده شده است.

وی از نام‌گذاری سایت حاضر به نام فاتحان اروند خبر داد و با اشاره به اینکه قرعه‌کشی واگذاری اراضی به متقاضیان به‌زودی برگزار و اعلام خواهد شد، افزود: طراحی قطعات انجام شده است و امیدواریم تا یکی دو ماه آینده با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، زیرساخت‌ها تأمین شود.

به گفته رضا حافظی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، رفسنجان دارای حدود ۱۰ هزار متقاضی طرح ملی مسکن و جوانی جمعیت است که در دو سایت ۲۷۸ هکتاری و ۶۰۰ هکتاری مستقر خواهند شد و برای آن‌ها فضای سبز، خدمات آموزشی و مذهبی پیش‌بینی شده است.

کد خبر 748822

دیگر خبرها

  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است