Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:53:57 GMT

هیچ نقطه ای در سیستان و بلوچستان امن و سفید نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۳۴۱۰

هیچ نقطه ای در سیستان و بلوچستان امن و سفید نیست

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه بعضی شهرهای استان بر اساس تعداد آمار مبتلایان به قرمز، نارنجی، زرد و سبز نامبرده می شود افزود: این رنگ بندی صرفا برای هشدار و آگاهی بخشی می باشد و نمی توان گفت که بقیه شهرها که سفید اعلام شده است امن می باشد.

به گزارش ایسنا دکتر سید مهدی طباطبایی در جلسه ستاد بحران کرونا افزود: از تمام ظرفیت حوزه بهداشت برای پیشگیری از وقوع موارد جدید بیماری استفاده خواهیم کرد و در شرایط فعلی از همه نهادهای مرتبط و همه اقشار مردم انتظار همکاری جدی داریم تا بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نظارت ویژه و دقیق دستگاه های متولی را در جهت پیشگیری و انتقال این ویروس را خواستار شد و ادامه داد: با مداخلات محله محور و همراهی و همکاری بسیج ، گروه های جهادی و داوطلبین سلامت ان شالله بتوانیم آموزش های پیشگیری و درمان کرونا ویروس را به درب منازل مردم برسانیم و با همکاری همه این مرحله از اپیدمی کرونا را با کمترین آسیب به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه مراکز ۱۶ ساعته نقش کلیدی در مدیریت اپیدمی را داشته است افزود: هم اکنون ۱۳ مرکز ۱۶ ساعته در استان فعال می باشد که به طور متوسط در شبانه روز ۳۷۰ نفر را ویزیت می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • لکه‌های سفید روی ناخن‌ها چه معنایی دارند؟
  • آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • لکه های سفید روی ناخن ها چه معنایی دارند؟