Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رضا زرندی رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: "بهنام رسومی‌نیا" بازیکن جوان اهل این شهرستان با قرارداد رسمی به تیم فوتبال لیگ دسته یکی "۹۰ ارومیه" پیوست.

زرندی اظهار داشت: این بازیکن و مهاجم میاندوآبی که پیش از این نزدیک به یک سال در تیم بادران تهران بازی می‌کرد، با قراردادی ۲ ساله به تیم "۹۰ ارومیه" پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب با بیان اینکه "رسومی‌نیا" در تیم بادران تهران به مربی‌گری "فرهاد کاظمی" به عنوان هافبک راست بازی می‌کرد، افزود: وی در طول مدت بازی در آن تیم با اینکه گلی به ثمر نرساند ولی توانست ۲ پاس گل و یک پنالتی بگیرد.

او همچنین با اشاره به اینکه این بازیکن پیش از پیوستن به "۹۰ ارومیه و اوایل فصل با "پارس‌جنوبی‌جم" قرارداد یک ساله بسته بود ولی هفته پیش طی یک پیشنهاد که از ارومیه داده شد، به تیم سابق خود ملحق شد، اظهار داشت: این بازیکن از سال ۱۳۹۰ به طور رسمی در تیم‌های پایه گسترش فولاد تبریز، فوتبال را شروع کرده و تا سال ۱۳۹۳ در این تیم حضور داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب بیان کرد: همچنین در سال ۱۳۹۴ به مدت یک سال در تیم لیگ دسته یکی شهرداری مهاباد در رده سنی امید حضور داشته و در آن تیم با ۱۳ گل‌زده به آوای گل ایران در لیگ دسته یک کشور مشهور شد.

او گفت: "رسومی‌نیا" از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ با اعزام به خدمت سربازی در تیم دسته دومی نیروی زمینی برای آن تیم بازی کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب با بیان اینکه وی به عنوان مهاجم بازی می‌کند، اظهار داشت: این بازیکن قبل از پیوستن به تیم بادران تهران به مدت ۲ سال در تیم "۹۰ ارومیه" حضور داشت که سه گل و یک پاس گل برای این تیم به ثمر رساند.

انتهای پیام/ن م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم 90 ارومیه فدراسیون فوتبال ورزش و جوانان لیگ دسته یک ۹۰ ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان

تمرین فوتبالیست‌های مس پیش از دیدار با گلگهر سیرجان با حضور رییس هیئت مدیره باشگاه در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان، عصر روز دوشنبه دهم اردیبهشت، فوتبالیست‌های مس زیرنظر محرم نویدکیا سرمربی در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان به تمرین پرداختند.

در تمرینات مس رفسنجان پیش از دیدار با گل گهر سیرجان، اصغر صالحی، رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس و حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه نیز حضور داشتند.

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۴۵ در خانه میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

کد خبر 749248

دیگر خبرها

  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان