Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین جناسمی صبح سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به تشکیل بسیج سازندگی با عنوان اینکه اوج اقتدار بسیج را در دوران دفاع مقدس دیدیم، افزود: رزمندگان از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به جبهه‌ها اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بسیجیان جان خود را در راه دفاع از ارزش‌ها تقدیم کردند، ادامه داد: بسیجیان هشت سال مردانه در راه دفاع از ارزش‌ها ایستادند و حضرت امام راحل نیز همواره به بسیجی بودن افتخار می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جناسمی با عنوان اینکه تشکیل بسیج فتح الفتوح حضرت امام راحل بوده است، به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف در کشور اشاره کرد و گفت: بسیج دوران بعد از دفاع مقدس در راه بازسازی کشور اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

فرمانده سپاه نوشهر با اظهار اینکه پیروزی در جبهه مقاومت به برکت نقش نیروهای بسیجی محقق شده است، یادآور شد: اگر در جبهه مقابله با تکفیری‌ها، عراق و سوریه توفیقی داشتیم به برکت نیروهای بسیجی بوده است.

سرهنگ جناسمی با اظهار اینکه بسیج در عرصه داخلی و کمک به زیرساخت‌های کشور نقش آفرینی کرده است، یادآور شد: همچنین در راه مقابله با ویروس کرونا اگر حضور نیروهای بسیجی نبود، اوضاع بدتر می‌شد و تمامی پایگاه‌های مقاومت به پایگاه‌های سلامت تبدیل شده است.

فرمانده سپاه نوشهر با عنوان اینکه در کمک‌های مومنانه ۱۸ هزار بسته معیشتی در سه مرحله در شهرستان توزیع شده است، گفت: همزمان با هفته بسیج با شعار بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرینی، ۲۶۲ عنوان برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

وی به ۳۳ برنامه شاخص همزمان با هفته بسیج در شهرستان اجرا می‌شود، ادامه داد: اعزام اکیپ‌های بهداشتی به مناطق محروم، تجلیل از مدافعان سلامت، ضدعفونی معابر و توزیع ماسک، نواختن زنگ بسیج در شبکه شاد، دیدار با امام جمعه، برپایی میز خدمت را از جمله برنامه‌ها بیان کرد.

سرهنگ جناسمی تجلیل از بسیجیان نمونه، نشست روشنگری و تبیین گام دوم انقلاب، تجلیل از خادمان مسجد، افتتاح یادمان شهدای نوشهر در پارک نوید، مانور گشت‌های رضویان، چهارشنبه‌های آسمانی، افتتاح خانه‌های مسکونی نیازمندان، رژه خودرویی و دوچرخه سواران بسیجی، غبارروبی گلزار شهدا و اختتامیه جشنواره قلم بیداری ازدیگر برنامه‌ها است.

وی ساخت پنج گلزار شهدای گمنام را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: کمک‌های مومنانه نیز تا هرزمانی که لازم باشد، ادامه خواهد یافت.

کد خبر 5073565

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب سپاه کربلای مازندران هفته بسیج شهرستان نوشهر ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان بوشهر بارش باران کتاب و کتابخوانی هفته کتاب ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز