Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه‌برنامه‌های ایام بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در بارگاه آن حضرت از ۲۷ آبان آغاز و تا ۳ آذر ادامه خواهد داشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه‌های ایام بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به مدت یک هفته به این قرار است: پخش زنده محفل انس قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی کشور و گروه‌های تواشیح، سه‌شنبه و چهارشنبه 27 و 28 آبان‌ماه از ساعت 18 (بدون حضور جمعیت)، از شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن، آغاز بخش برنامه‌های ایام ولادت حضرت سیدالکریم (ع) خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه شب ولادت حضرت سیدالکریم (ع) پنجشنبه 29 آبان با آئین تعویض پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم (ع) آغاز و از ساعت 19:30، پخش زنده ویژه برنامه شب ولادت (بدون حضور جمعیت) با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر رفیعی، قرائت زیارت‌نامه و اجرای ابتهال توسط سیدکریم موسوی، مدیحه‌سرایی با نوای محمدرضا غلامرضازاده و شعرخوانی محمدعلی بیابانی از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه رادیویی قرآن پخش خواهد شد.

در روز ولادت آن حضرت مصادف با جمعه 30 آبان نیز از ساعت 6 صبح، پخش زنده ویژه برنامه قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و قرائت دعا توسط مهدی سماواتی به روی آنتن شبکه دو و شبکه قرآن سیما می‌رود.

همچنین در شام ولادت آن حضرت از ساعت 19:30 پخش زنده محفل انس با قرآن کریم (بدون حضور جمعیت) با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی کشور به طور مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

حضور خادمان در دارالشفاء کوثر و تجلیل از کادر درمان، حضور خادمان در درب منازل شهدای سلامت و تجلیل از ایشان، گل‌افشانی و عطر‌افشانی قبور شهدای مدفون در آستان مقدس و برگزاری مسابقات و طرح‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های این ایام در هفته ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) خواهد بود.

نشانه‌هایی از صبر و تواضع پیامبر(ص) به روایت فرزند حاتم طاییحجت‌الاسلام انصاریان: ماجرای احترام عجیب پیامبر(ص) به جنازۀ کارگری ساده!سبک زندگی مردم‌دارانه پیامبر(ص)، گمشدۀ دنیای امروزتوصیف یاران امام زمان (عج) در کلام پیامبر(ص)مفاد صلح امام حسن (ع) عزتمندانه بود / پیامبر راه بازگشتی برای دشمن در نقض عهد باقی نمی‌گذاشتمحبوب‌ترین بندگان خدا در کلام پیامبر(ص)ساعت بازگشایی درب‌های حرم عبدالعظیم حسنی باز هم تغییر کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عبدالعظیم حسنی عبدالعظیم حسنی عبدالعظیم حسنی حضرت عبدالعظیم ویژه برنامه ولادت حضرت شبکه قرآن پیامبر ص پخش زنده حضرت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقمند به قرآن کریم فرمودند: 

«مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن