Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به توسعه صنعت فولاد شمال‌غرب با رویکرد داخلی سازی، گفت: اجرای پروژه انتقال آب ارس به تبریز توسط قرارگاه خاتم، برآورد قیمت پروژه انتقال آب بسیار بالا است. خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر سعید محمد  روز دوشنبه (۲۶ آبان‌ماه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با اشاره به اجرای پروژه انتقال آب ارس به تبریز توسط قرارگاه خاتم، برآورد قیمت پروژه انتقال آب را بسیار بالا دانست و اظهار داشت: به صلاح کشور نیست یک کار، به دو برابر قیمت کار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه فاینانس جاری تبریز می‌تواند برای ادامه کار مورد استفاده قرار گیرد ، اضافه کرد: در بودجه ۱۴۰۰ در مورد تهاتر نفت هم می‌توان پروژه انتقال آب ارس را سرعت بخشید.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ادامه داد: برای اصلاح حاشیه شهر تبریز برنامه جدی داریم، شهرداری تبریز طرح خوبی دارد که همین طرح را در مشهد هم اجرا می‌کنیم، ولی تبریز پیشتاز شد، معتقدیم در طرح‌های حاشیه‌نشینی، اهالی این مناطق باید با عزت و احترام در مساکن مناسب اسکان یابند.

وی با اشاره به اینکه برای جابه‌جایی و درجاسازی حاشیه‌نشینی ۱۰ هکتار زمین برای احداث ۲۰۰۰ واحد آماده است، گفت: با اجرای این طرح حاشیه‌نشینی را تخلیه خواهیم کرد و با تحویل کلید به کلید حاشیه و تسطیح آن مناطق، فاز بعدی را آغاز می‌کنیم.

 محمد با بیان اینکه قرارگاه در چابهار و اهواز و کوت عبدالله طرح‌های مختلفی برای حاشیه‌نشینی دارد، ابراز داشت: در این شهرها، تمرکز بر روی توسعه معابر و استانداردسازی است، ولی در تبریز باید کاملاً جابجا شوند.   ۶۱۰ میلیون یورو حجم سرمایه‌گذاری در فولاد شهریار با رویکرد داخلی‌سازی
وی افزود: در حوزه معدن در بناب، فعالیت‌های جدی عملیاتی آغاز کردیم، ۶۱۰ میلیون یورو حجم سرمایه‌گذاری در فولاد شهریار با رویکرد داخلی‌سازی است که صنعت فولاد را در شمالغرب توسعه می‌دهد.

شناسایی خلأ‌های موجود و تولید ثروت از دستاورد‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در این جلسه با بیان اینکه این قرارگاه در راستای ایجاد رفاه عمومی در جامعه تلاش می‌کند، اظهار داشت: شناسایی خلأ‌های موجود و تولید ثروت از دستاورد‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) است و استان آذربایجان‌شرقی به این دو مهم نیاز اساسی دارد.

امام جمعه تبریز افزود: در زمان کنونی مردم ایران برای اتمام پروژه‌ها به این قرارگاه چشم دوخته‌اند و این قرارگاه با کار‌های جهادی مایه دلگرمی و امید مردم و مستضعفان جامعه است.

وی با بیان اینکه پروژه قطار شهری تبریز نیاز به حمایت و پشتیبانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) دارد، یادآور شد: ساماندهی حاشیه شهر تبریز نیز ضروری بوده، چراکه وقوع یک زلزله بزرگ می‌تواند ساکنان این مناطق را با خطر جدی مواجه می‌کند.

 آل‌هاشم با اشاره به زحمات و رشادت‌های مردم آذربایجان در دوران مشروطه و انقلاب اسلامی، ادامه داد: این منطقه نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر و بهره‌مندی از برکات انقلاب اسلامی دارد.

بعد از این دیدار فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، امام جمعه و جمعی از مدیران و فرماندهان این قرارگاه از محل اجرای پروژه حوزه علمیه تبریز بازدید کردند و مقرر شد، طی تفاهم‌نامه‌ای در قالب تهاتر زمین، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برای تکمیل این پروژه مشارکت کند.   بیشتربخوانید: تازه‌ترین خروجی قرارگاه «هفدهم ربیع»؛ کمک بسیج به دولت در حوزه نظارت و توزیع کالاها انتهای پیام/ برچسب ها: سردار محمد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تبریز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار محمد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ص تبریز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء پروژه انتقال آب ارس رویکرد داخلی اجرای پروژه حاشیه نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ پاسدار اسلام موسوی در نشست با اصحاب رسانه افزود: خوزستان ۱۰ ماه از سال با مشکل گرما مواجه است از این رو ۲ هزارو ۲۰۰ کولر توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به نیازمندان اهدا و ۳۰ قرارگاه برای تعمیرات کولر فعال شد.

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از ۱۷۰ هزار بسته معیشتی، ۴۶ هزار بسته پوشک و ۱۱۵ هزار اقلام بهداشتی اهدا شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اظهار کرد: همچنین در سال گذشته یک هزارو ۲۳۴ سرویس جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت زدایی و ۴۶ هزارو ۵۶۸ قلم نوشت افزار توسط گروه‌های جهادی و خیران تهیه و توزیع شد.

سرهنگ پاسدار موسوی  بیان کرد: مرز چذابه یکی از مرز‌های پرتردد ایام اربعین است، اما زیرساخت‌های کافی ندارد که قرارگاه سازندگی سه هزار کیلومتر راه را آسفالت، سه کیلومتر سایه‌بان، ۱۴۴ چشمه سرویس بهداشتی احداث کرده است.

وی ادمه داد: ۲۱۵ موکب توسط سه هزارو ۵۰۰ جهادگر در ۲ مرز چذابه و شلمچه برپا شد.

سرهنگ پاسدار موسوی با اشاره به اینکه ۱۱ هزارو ۶۷۲ هکتار بیابان زدایی شده است، گفت: یکی از موضوعات اصلی روستا‌ها این است که برای انتقال محصولات خود با مشکل مسیر‌ها مواجه هستند، سعی شده مسیر برای تردد روستاییان فراهم شود که دراین راستا ۱۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

وی افزود: سال گذشته یک هزار تن قیر در چذابه، سوسنگرد و دزپارت برای آسفالت مصرف شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۰ هزار گروه جهادی در کشور و سه هزارو ۶۰۰ گروه جهادی در خوزستان فعالیت دارند، اظهار کرد: ۲۰۵ واحد مسکونی، یک هزارو ۵۲۲ تعمیر و ۱۵۰ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد احداث شده است.

سرهنگ موسوی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با استانداری خوزستان گفت: با فرمانداری شهرستان شوش برای تکمیل و تجهیز مجتمع رفاهی شهرستان شوش و تکمیل و تجهیز سرویس بهداشتی و بازارچه مجاور حرم دانیال نبی (ع) تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شده است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی سال گذشته ۶۴ برنامه تلویزیونی، ۶ قسمت پخش زنده، هشت برنامه رادیویی و هفت برنامه مجله خبری، یک هزارو ۵۰۴ خبر و ۳۵ مستند تولید کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز